Site icon IAS

אל על ביזנס קלאס: תפריט הארוחות הבשריות החדשות

מנכ"ל אל על דוד מימון וסמנכ"לית שירות ולקוחות יהודית גריסרו הציגו היום את תפריט הארוחות הבשריות החדשות במחלקת העסקים במטוסים, המוגשות בטיסות היוצאות מישראל, תחת הקונספט "טעמים מהעולם". היום, זה היה המטבח האיטלקי ובמהלך השנה יתחלף לסגנון אסייתי, יווני, צרפתי וכד'. על תפריט הארוחות החדש אחראי צוות השפים של אל על בניצוחו של השף שגב משה ואת הליך בחירת היינות ליווה מומחה היין הבינלאומי יאיר היידו.

הארוחות החדשות משלבות סגנונות שונים של טעמים מכל העולם אשר יתחלפו במהלך השנה, כאשר כל סגנון יאופיין במנות ובאלמנטים המותאמים אליו.  המהלך מלווה במיתוג חדש למגש, בעיצוב סטודיו  noyberg-bulka, ובכל רבעון, עם החלפת הארוחות יוחלפו כל האלמנטים הממותגים במגש בהתאם.

בנוסף, בחודש מרץ 2016 תשיק אל על תפריט יינות חדש במחלקות היוקרה במסגרתו ייבחר מדי חודש "יין החודש" של אל על. התפריט נבחר בתהליך מוקפד בניצוחו של מומחה היין הבינלאומי יאיר היידו וכלל הזמנתם של טועמים מומחים בכירים מעולם היין לבחור מבין כ-200 יינות שהוגשו לבחירה מכ-40 יקבים כשרים ישראליים. בסוף התהליך נבחרו 24 היינות הטובים ביותר להרכיב את תפריט היין של אל על ממיטב תוצרת הגפן של ארץ ישראל. תפריט היין המוקפד מאפשר לאל על להמשיך להתחרות ולזכות בתחרות היין הבינלאומית Cellars in the Sky כבר שנה שנייה ברציפות

דוד מימון, מנכ"ל אל על: "אל על מקפידה להעניק לנוסעיה את המוצר הטוב ביותר תוך שמירה על איכות מעולה ומצוינות חסרת פשרות. במסגרת זו החלטנו לשדרג את ארוחות הצהריים המוצעות לנוסעי מחלקת העסקים. בארוחות הושקעה חשיבה רבה תוך יצירת חוויה קולינרית בינלאומית עם מגוון טעמים מרחבי העולם ממטבחו של השף הראשי של אל על שגב משה. התפריט החדש הוא תולדה של עבודה פורה של חטיבת השירות של אל על בראשות יהודית גריסרו לבין צוות השפים של אל על בניצוחו של השף שגב משה, השף הראשי של חברת התעופה הלאומית שיצר חוויה קולינארית מיוחדת במינה. "

יהודית גריסרו סמנכ"לית השרות והלקוחות של אל על אמרה: "שיפור חוויית הלקוח מצויה על סדר יומנו כל העת. השירות שאנו מעניקים ללקוחותינו הוא מצרף של חוויות ונגיעות מההחלטה לטוס ועד הנחיתה. הקולינריה היא נדבך בחווית הלקוח, והארוחה שאנו מציגים היא חלק מה"מסע" שלנו בדרך לפגוש את ציפיות הלקוח. טעמים מהעולם בניצוחו של השף שגב מבטאת יצירתיות, רעננות וחגיגה לעיניים ולחיך. מרתף היין של אל על, שזוכה למקום של כבוד בזירה הבינלאומית ובכלל, מעשיר את החוויה הקולינרית למען לקוחותינו ובמיוחד לקוחות היוקרה.

שגב משה, השף הראשי של אל על אמר היום: " הרצון לשפר, לעדכן ולגוון את מבחר המנות המוצעות ללקוחותינו, הוביל אותנו להחלטה לעדכן את הארוחה הבשרית במחלקת עסקים. קונספט הארוחה כולל יצירת מספר סגנונות שונים של טעמים אשר יתחלפו במהלך השנה, כאשר כל סגנון יאופיין באלמנטים המותאמים אליו, כגון: צפון אפריקאי, איטלקי, אסייתי, יווני, צרפתי וכד'. כל תפריט יכיל מנות פתיחה, עיקריות וקינוח. הארוחה האיטלקית המוגשת כיום במטוסים בסגנון איטלקי מכילה מנת פתיחה פרשוטו בקר, מנה עיקרית חמה של פסטה, דג או עוף וקינוח בסגנון איטלקי ."

יאיר היידו, מומחה היין הבינלאומי אמר היום: "אנו גאים להשיק היום את תפריט היינות החדש למחלקות היוקרה של אל על. בשנים האחרונות אנו עמלים על יצירת תפריט יין מוקפד ואיכותי אשר זוכה להכרה בינלאומית בתחרויות הנחשבות בעולם. לאחרונה, זכתה אל על בפעם השנייה ברציפות בפרס על תפריט היין הטוב ביותר מבין 75 חברות תעופה בעולם במסגרת תחרות היין הבינלאומית Cellars in the Sky. ברצוני להודות לנוסעים  שמלווים אותנו בנאמנות  בעקבות יינות הבוטיק של ישראל. עונג עבורנו וכבוד לתעשיית היין הישראלית להציג בפניכם בטיסותיכם עם  אל על  פן נוסף של ביטוי לחקלאות הישראלית ולמצוינות של היקבים. כחברה מובילה בישראל מתחייבים להמשיך לפתוח צוהר לנוסעינו מעבר לשירות כחול לבן באוויר גם לעולם של הנאות ולהנעים להם את השהות בטיסה בצורה מיטבית."

עידן נויברג, מעצה המוצר, סטודיו לעיצוב noyberg-bulka : "הארוחות עוצבו באופן יצירתי במיוחד כדי לאפשר להיכנס לאווירה. כמעצבים, ביקשנו לנצל את הצבעוניות הטבעית של האוכל האיטלקי, ולמעשה להתהלך סביבו על ידי מתן אזכורים לאווירה האיטלקית תוך שימור מקומן של המנות החדשניות של שגב במוקד האירוע. באמצעות איורים המתכתבים עם איטליה הקלאסית ביקשנו לנסח סיפור מקומי מובהק, אך בה בעת לשמור על עידון וניקיון המחמיאים למחלקת העסקים".

Exit mobile version