Site icon IAS

אליטליה זוכת ה"גלובל טרוולר" האמריקאי

בסקר שנערך בארצות הברית, זכתה אליטליה פעם נוספת בפרס המטבח הטוב ביותר בטיסה זו השנה השמינית, כשהנוסעים הביעו את הערכתם  למבחר התפריטים, היצע היינות האיכותיים  והמחויבות של חברת התעופה ליצור תפריט המציג בצורה הטובה ביותר את מיטב המסורת האיטלקית של אוכל ויין.

מנהל המחלקה המסחרית של אליטליה, פאביו מריה לזריני, אמר בתגובה כי "אנחנו גאים לקבל את הפרס הזה פעם נוספת, ושמחים לראות עד כמה הנוסעים שלנו מעריכים את המטבח האיטלקי בטיסותינו – אותו מטבח איטלקי המפורסם ברחבי העולם בזכות האיכות ומגוון המתכונים בהשראת המחוזות האיטלקים השונים. אנו מציעים לנוסעי 'מגניפיקה' – מחלקת העסקים בטיסות לטווח ארוך – שירות יוקרתי עם מיטב התוצרת האיטלקית בשיתוף פעולה עם מותגים כגון לוואזה ויקבי פרארי".

הוא הוסיף כי מטרתם לעבוד עם מותגים איטלקים מובילים ובתור המוביל הלאומי – למנף את המוצרים המקומיים שמדינתם מציעה.  "צוותי האוויר שלנו אומנו לשמש כשגרירים למצוינות האיטלקית והם מגישים מנות גורמה מלוות ביינות האיטלקיים הטובים ביותר", ציין לזריני.

מחלקת העסקים מגניפיקה של אליטליה מציעה את שירות "Dine Anytime" המאפשר ללקוחותיה לבחור את זמן הסעודה במהלך הטיסה. התפריט כולל מתכונים מסורתיים מהאזורים פיאמונטה, בארי ופוליה. האוכל האיטלקי המצוין מלווה במגוון רחב של יינות איטלקיים שנבחרו בקפידה על ידי אליטליה.

Exit mobile version