Site icon IAS

אלון נטע ינהל את הפעילות המסחרית של אייר פראנס KLM בישראל

קבוצת אייר פראנס- KLM במשבר בעקבות נגיף הקורונה. צילום יח"צ

לאחר שלוש שנים שבהן הובילה את הקבוצה, מסיימת ג'ניפר מאזט, המנהלת הארצית של קבוצת אייר פראנס KLM, את תפקידה בישראל ותמונה למנהלת המכירות הבכירה של השוק הצרפתי.

אלון נטע, המנהל הפעילות המסחרית בישראל של אייר פראנס. צילום יחצ

הקבוצה מנצלת את ההזדמנות של מהלך זה לארגון מחדש של המטה המקומי, ובמקומה ימונה לתפקיד אלון נטע, שינהל את הפעילות המסחרית של הקבוצה בישראל ויובילה החל מה-1 בספטמבר 2018.

נטע הינו בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתעשיית התעופה וכיהן עד לאחרונה כמנהל האזורי של אליטליה בישראל. "היכרותו העמוקה עם צרכי הלקוחות, לאחר שניהל את מחלקת הנסיעות בחברת אלביט, ונסיונו הקודם כמנהל תיקי לקוחות באייר פראנס KLM, תהווה קפיצת מדרגה להמשך

רינת חי-ברקן מאייר פראנס. צילום יחצ

התפתחותה של הקבוצה בישראל", נאמר בהודעת החברה.

 

"להביא לנוסעים הישראלים את ההצעות הטובות ביותר"

נטע אמר בתגובה כי ״אני רוצה להודות לקבוצת אייר פראנס KLM  על בחירתי לתפקיד. בכוונתי להביא לנוסעים הישראלים את ההצעות הטובות ביותר הקיימות כיום בשוק ולחזק את מעמדה של הקבוצה בישראל." ‎במקביל, רינת חי ברקן, מנהלת המכירות בקבוצת אייר פראנס KLM מאז ספטמבר 2015, תמונה למנהלת השיווק של שתי החברות. הניסיון הקודם של חי ברקן כמנהלת מכירות, יהווה נכס ממשי להמשך התפתחות הקבוצה והעמקת הקשרים עם הלקוחות כחלק מהחזון של אייר פראנס KLM.

ג'ניפר מאזט, המנהלת היוצאת של אייר פראנס KLM, מברכת על המינויים החדשים ומאחלת הצלחה רבה לאלון נטע ולצוותה-לשעבר במאמציהם לספק ללקוח הישראלי את פתרונות הטיסה הטובים ביותר.

Exit mobile version