Site icon IAS

איתיחאד איירווייז מתגברת טיסות לאסיה באמצעות איירבוס A380

מטוס A380 חברת איתיחאד . צילום Depositphotos

איתיחאד איירווייז (Etihad Airways), חברת התעופה הלאומית של אמירות אבו דאבי הודיעה כי החל מה-27 באוקטובר 2024, תתגבר את הטיסות לתאילנד ותפעיל 41 טיסות שבועיות. אתיחאד תפעיל 3 טיסות יומיות לבנגקוק ו-20 טיסות שבועיות לפוקט.

בנוסף, איתיחאד איירווייז הודיעה כי החל מה-1 בפברואר 2025 תפעיל מטוס איירבוס A380 מאבו דאבי לסינגפור  – היעד הרביעי של החברה, אחרי לונדון, ניו יורק ופריז (החל מה-1 בנובמבר), אליו תפעיל את הסופר ג'מבו.

אנטונואלדו נבס (Antonoaldo Neves), מנכ"ל איתיחאד איירווייז, אמר: "אנו נרגשים להודיע שמטוס ה-A380 האייקוני שלנו יתחיל לשרת את היעד סינגפור בתחילת השנה הבאה. מטוס זה מספק לנוסעי העסקים והפנאי שלנו חווית טיסה יוצאת דופן וטיסות המשך נוחות ליעדים במזרח התיכון, אירופה וצפון אמריקה".

ה-A380 מציע חווית טיסה ייחודית. נוסעי מחלקת תיירים נהנים מקבלת פנים חמה עם סידורי ישיבה נוחים, ו- 68 מושבים עם מרווח של ארבעה אינצ'ים נוספים לרגליים ו-337 מושבים נוחים הכוללים משענות ראש חדשות.

Business Studios™, ממוקם בסיפון העליון וכולל 70 מושבים עם מתקני נוחות יוקרתיים וחיבור ל–Wi-Fi, מה שמבטיח חווית טיסה פרודוקטיבית ויוקרתית.

תשע 'דירות מחלקה ראשונה' כוללים מרחבים פרטיים, שולחן מעוצב, מושבי עור ומיטה. הנוסעים יכולים גם ליהנות מחדר מקלחת אקסקלוסיבית.

The Residence – סוויטת שלושה חדרים היחידה באוויר ומתאימה לשני נוסעים, וכוללת סלון פרטי, חדר שינה וחדר רחצה צמוד. תפריט א-לה-קארט, המוגש בכלי שולחן מעוצבים בסלון הפרטי, או אפילו ניתן להתפנק עם ארוחת בוקר במיטה. מטבח גורמה, שמפניה וקוויאר לשירות האורחים.

Exit mobile version