Site icon IAS

אירומקסיקו מינתה את דיסקבר דה וורלד לנציגתה בישראל

אירומקסיקו , חברת התעופה הלאומית של מקסיקו שמחה לבשר לקהל יועצי התיירות בישראל כי דיסקבר דה וורלד מונתה לנציגתה בארץ (GSA ) והחל מה-1 באוקטובר עמלת סוכן תעמוד על 5%.

לאחרונה נחתם הסכם קוד שר בין אירומקסיקו לאל על מה שיאפשר לקהל הנוסעים של שתי חברות התעופה יותר קווי תעופה וטיסות המשך נוחות מיעדים כמו טורונטו, אמסטרדם, פריז, לונדון, להגיע למקסיקו ולישראל. הסכם הקוד שר יהיה תחת קוד AM 139.

חברת אירומקסיקו משתייכת לברית התעופה סקיי טים (Sky Team) והיחידה באמריקה הלטינית המפעילה טיסות ל-3 יעדים במזרח הרחוק (שנחאי, סיאול וטוקיו). כל הטיסות מבוצעות באמצעות מטוסי בואינג 787 דרימליינר חדשים. 

דן דנציגר יו"ר ואחד מבעלי החברה בארץ , מסר כי הצטרפות אירומקסיקו לתיק החברות מהווה נדבך מרכזי בהתמקצעות  החברה והשתלבותה  בשוק ההולך וגדל של דרום ומרכז אמריקה . עצם ההסכם קוד שייר החדש יעניק מנוף אדיר למכירות אירומקסיקו בישראל באמצעות חברת אל על שתחבר את לקוחות איירו מקסיקו לרשת הקווים המסועפת של החברה מאירופה".  

"חברת איירו מקסיקו הינה בעלת אחד מציי המטוסים המודרניים בעולם והצעירים ביבשת ובראשם 777 , 787 דרימליינר , ו 737 דור חדש וקצב גידולה בעולם מרשים עם פתיחה והוספת קווים חדשים למזרח . אנו מודים להנהלת איירו מקסיקו על הבחירה והאמון שניתן לנו להוביל את מהלך המכירות באמצעות הקוד שייר וקווי התעופה הפנימיים של החברה ביבשת", הוסיף דנציגר .

"אנא פנו אלינו בכל שאלה ועניין וכמו תמיד יעמוד מולכם הצוות המקצועי הנאמן והמסור של דיסקבר דה וורלד – ישראל, סיכם דן דנציגר  .

 

לפרטים נוספים נא לפנות לדיסקבר דה וורלד ישראל

טל: 03-5601616

sales@discover-israel.com

Exit mobile version