Site icon IAS

אינטרנט אלחוטי בטכנולגיה מתקדמת

דלתא איירליינס ממשיכה להציע ללקוחותיה את חווית החיבור האינטרנטי המהירה ביותר בשמיים, באמצעות הגדלת המחויבות שלה ל- 2Ku, טכנולוגיית ה-Wi-Fi בטיסות המובילה בתעשייה של חברת Gogo, בלפחות 350 מטוסים נוספים. בכך מגיעה המחויבות של דלתא לפתרון ה-2Ku ליותר מ-600 מטוסים בצי שלה.

2Ku היא טכנולוגיית הדור הבא, אשר מספקת כיסוי אינטרנטי עקבי ורציף כמעט בכל מקום בעולם, כולל מעל אוקיינוסים. התקנת הטכנולוגיה תציע לנוסעים מהירויות ורוחב פס גדולים יותר (פי 20) מטכנולוגיית Gogo ATG, ובכך תאפשר גם פעילות זרימת וידאו (סטרימינג).

בקיץ הקרוב נוסעים יוכלו להשתמש ב-Wi-Fi ובמערכת הבידור של הטיסה החל מרגע עזיבת המטוס את שער הטרמינל ועד ההמראה ובעת ההמראה ועד הנחיתה במטוסים המציעים טכנולוגיית 2Ku. בהמשך 2016, דלתא אף תחנוך את ה-IPTV, ובכך תאפשר לנוסעים לצפות בשידורי טלוויזיה חיים מהמכשירים הפרטיים שלהם במטוסים עם הטכנולוגיה.

"נוסעי דלתא הביעו את רצונם לכך שהזמן שלהם באוויר יהיה יעיל ובעל תפוקות כמו זמנם על הקרקע, ולוין ה-2Ku מציע חוויית Wi-Fi משודרגת ביותר.", מסר טים מפס, סגן נשיא בכיר ומנהל שיווק ראשי בחברת דלתא איירליינס. "באמצעות התקנת הטכנולוגיה החדשה ליותר מטוסים, אנו מספקים לנוסעים חיבור מהיר ואמין יותר בטיסה, וזאת כחלק ממחויבות דלתא להעניק תמיד את השירותים הטובים ביותר בתעשייה בעת הטיסה".

דלתא מפעילה את הצי הגדול ביותר בעולם המצויד ב-Wi-Fi, עם יותר מ-3,500 טיסות "בעלות חיבור", המספקות גישה לאינטרנט ליותר מ-370,000 נוסעים ביום.

דלתא איירליינס מציעה 11 טיסות שבועיות בקו ת"א – ניו יורק (JFK) – ת"א.

 

Exit mobile version