Site icon IAS

אינטרנט אלחוטי בטיסות מ/אל ישראל

לשלוח מיילים, לערוך קניות אונליין ולצפות בסרטים בצפייה ישירה והכל באיכות של פס רחב. בקרוב, נוסעי לופטהנזה ואוסטריאן איירליינס יוכלו לגלוש באינטרנט גם בטיסות קצרות ובינוניות, כפי שהם כבר גולשים בטיסות ארוכות.

עם קבלת האישור מהרשות האירופית לבטיחות בתעופה ועם סיום ההכנות הדרושות, יחלו לופטהנזה ואוסטריאן איירליינס בפיילוט בטיסות קצרות ובינוניות. הנוסעים בטיסות אלה יוכלו להשתמש ברשת ה-Wi-Fi החדשה בחינם בשלב הפיילוט. ניתוח התנהגות המשתמשים יספק את הנתונים הדרושים להמשך שיפור השירות לפני ההשקה הרשמית.

החל מהרבעון הראשון של 2017 ועד אמצע 2018 תתקין לופטהנזה גישה לאינטרנט בכ-20 ממטוסיה. בזה אחר זה יצוידו כל מטוסי האיירבוס A320 של לופטהנזה בטכנולוגיה המתקדמת החדשה ביותר. התקנת רשת ה-Wi-Fi ב-31 מטוסי אוסטריאן איירליינס תושלם על פי התכנון עוד לפני סוף אפריל 2017.

בנוסף לאפשרות לקבלת ומשלוח מיילים, הנוסעים יוכלו לצפות בוידאו באמצעות טכנולוגיית סטרימינג. לאחר ההשקה הרשמית, יוכלו הנוסעים לבחור מבין שלוש חבילות שירות – FlyNet Message (שירותי הודעות – דוא"ל, WhatsApp ו-iMessage) בעלות של 3 אירו, FlyNet Surf (שירותי הודעות וגלישת אינטרנט) בעבור 7 אירו ו-FlyNet Stream (שירותי הודעות, גלישת אינטרנט וצפייה בקבצי סטרימינג) בעלות של 12 אירו לטיסה.

רכישת החבילות תתבצע באמצעות כרטיס אשראי או עם שירותי תשלום כגון PayPal.

Exit mobile version