Site icon IAS

אינטרנט אלחוטי בטיסות אל על

אל על וחברת ViaSat , מהמובילות בעולם בתחום התקשורת הלוויינית, חתמו על מתן שירות אינטרנט מהיר במטוסי הבואינג 737 הפועלים בקווים לאירופה. השירות החדש יושק תוך שנה.

 

אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על, ציין היום כי בהמשך לאסטרטגיה המסחרית של החברה, התקנת שירותי האינטרנט המהיר בקווים לאירופה תהווה שיפור  משמעותי נוסף באיכות השירות וחווית הטיסה ללקוחות אל על. השירות החדש יצטרף לבשורת החדשנות בתחום הבידור בטיסה, בהם גם התקנה של מערכת סטרימינג במטוסים בחודשים הקרובים.

 

האפשרות להתחבר במהלך הטיסה לאינטרנט, מהווה מהפכה טכנולוגית ושירותית. נוסעי אל על המשתמשים במחשבים ניידים, טאבלטים או סמארטפונים ייהנו מחוויית גלישה באינטרנט מהיר באמצעות טכנולוגיית KA שהינה הדור הבא בתקשורת לוויינית רחבת פס.

 

לנוסעי אל על יוצעו מגוון חבילות גלישה, בהן גם חבילת גלישה חינם. כך שבמהלך הטיסה ניתן יהיה להמשיך ולהיות מחובר לצרכי עבודה או הנאה".

 

אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על, הוסיף כי השירות החדש הוא תולדה של ההסכם שנחתם לשיתוף פעולה מסחרי בין חברת התעופה אל על לחברת  ViaSat, מהמובילות והחדשניות בעולם בתחום אספקת אינטרנט, תקשורת מהירה ומאובטחת לגופים רבים.  על פי ההסכם, חברתViaSat  תספק ותנהל את שירות האינטרנט במטוסים.

 

מרק דנקברג, יו"ר ומנכ"ל ViaSat: "אנו שמחים כי חברת אל על תהיה השותפה הראשונה שלנו באירופה אשר תשתמש בשירות האינטרנט המהיר- Exede In The Air. האינטרנט המהיר בטכנולוגיה החדשה, משלים את חווית הטיסה האישית והידידותית שאל על מעניקה ואנו מצפים להתלהבות בקרב נוסעיה כפי שראינו אותה בהשקה שלנו בארה"ב."

 

המהלך מתווסף למהלך עליו הודיעה אל על לפני מספר חודשים ונחתם בין מנכ"ל אל על למנכ"ל לופטהנזה סיסטמס הכולל הפעלה של מערכת בידור חדשנית במטוסי ה- 737 ומטוסי 767 של החברה. המערכת החדשנית תשדר את תכני הבידור באמצעות טכנולוגיית  סטרימינג אל המכשיר האישי של הלקוח, בין אם סמארטפון, טאבלט או מחשב נייד במערכות ההפעלה השונות.

 

המערכת, שתופעל בטיסות אל על בחודשים הקרובים, נקראת BoardConnect פותחה על ידי Lufthansa systems – מאפשרת חוויה ידידותית ופשוטה למשתמש ומאפשרת ללקוחות שליטה מלאה בבחירת הסרטים והתוכניות, בזמן המתאים להם.

 

אל על הינה חברת התעופה הראשונה אשר תפעיל את המערכת בטיסות מישראל לאירופה ומאירופה.

 

ViaSat מספקת תקשורת מהירה ומאובטחת לאינטרנט, וגישה לרשת כמעט מכל מקום לצרכנים, ממשלות וחברות. החברה מציעה שירותי רשת קבועים וניידים באמצעות לווין וביניהם Exede של ViaSat,  המגיעות מ-  ViaSat-1, לווין התקשורת בעל הקיבולת הגבוהה ביותר בעולם ומעניקה שירות ליותר מ 2,900 פלטפורמות ניידות, מערכות תקשורת לווין בפס רחב, רשת לוחמה בסייבר למערכות תקשורת צבאיות תקשורת ומוצרי אבטחה מקוונת עבור ארה"ב וממשלות בעלות הברית.

 

 ViaSat פועלת מקליפורניה ומעסיקה למעלה מ- 3,000 איש במספר מוקדים ברחבי העולם העוסקים בפיתוח טכנולוגיה, שירות לקוחות, והפעלת רשתות תקשורת. שירות האינטרנט בטיסה של ViaSat פועלת כבר במטוסי JetBlue בצפון אמריקה.

 

Exit mobile version