Site icon IAS

אייר קנדה: תוצאות שיא לרבעון השלישי של שנת 2017

 "אני שמח לדווח כי אייר קנדה השיגה את הביצועים הפיננסים הטובים ביותר אי פעם ברבעון השלישי לשנת 2017" הודיע מר קיילין רובינסקו , נשיא ומנכ"ל חברת אייר קנדה.

לדבריו, " תוצאות שיא אלה, מדגישים את הצלחתו של השינוי הרב- שנתי של המודל העסקי שהנהיגה חברת התעופה. הביצועים  של אייר קנדה היו חזקים בכל המדדים הפיננסים המרכזיים כולל השוליים "בד בבד המשכנו לצמצם את המינוף הפיננסי שלנו ובכך הצלחנו להוריד את פרופיל הסיכון. "

בהמשך דבריו ציין מר רובינסקו כי:

 "ברבעון זה ,הגדלנו ב-9.1% את ההכנסות מנוסעים הכוללים גם גידול מרשים בהכנסות במחלקה העסקית שלנו. תנועת הנוסעים  גדלה ב-8.8% כשהתשואה השתפרה ב-0.4%".

מר רובינסקו הודה לעובדי אייר קנדה על הטיפול המסור והממוקד בלקוחות החברה ברבעון בו תנועת הנוסעים הינה הגדולה ביותר. לדבריו, אייר קנדה ברבעון זה ,הטיסה כ-14 מיליון נוסעים. רבעון  זה התאפיין בשינויים ואתגרים רבים, הן בקהילות  אותן משרתת החברה והן בשדות התעופה השונים במערב קנדה, דרום ארצות הברית הקאריביים ומקסיקו אשר השפיעו רבות על תנועת הנוסעים כמו גם על עובדי החברה.

בנוסף ציין המנכ"ל: "הרוח ,המסירות שגילו עובדי אייר קנדה  לאור מצבים אלה הצליחו להשפיע לטובה על חייהם של רבים כל כך וזו גאווה גדולה עבור החברה" . סיכם מר רובינסקו.

Exit mobile version