Site icon IAS

אייר קנדה מפעילה טיסות לקובה

אייר קנדה מציעה לישראלים טיסה לקובה, דרך טורונטו, בתוספת אשרת כניסה למדינה. אייר קנדה מפעילה 3 טיסות שבועיות מקנדה להוואנה ולוואראדרו בקובה, באמצעות חברת אייר קנדה רוז'  (Rouge).

נחיתות מטוסי אייר קנדה מישראל בטורונטו מתקיימות בשעה 04:30 (זמן מקומי) ואילו ההמראות להוואנה הן בשעה 06:45. כמו כן ניתנת האפשרות לנחות בהוואנה, לטייל בקובה עד לעיירת הנופש ואראדרו ולהמריא ממנה חזרה, דרך טורונטו לישראל.

הטיסות מישראל לטורונטו הם במטוסי בואינג 787 חדישים של אייר קנדה והטיסות מטורונטו להוואנה, או לוואראדו, הם במטוסי איירבס A319 של אייר קנדה רוז'.

הוואנה

הוואנה ממוקמת בחופיה הצפוניים של קובה. הגדולה באיים הקריביים ומהווה מרכז תרבותי וכלכלי של האי קובה. עיר עם אופי ציורי בה מכוניות משנות ה-50 של המאה הקודמת, מוזיאונים, אתרים היסטוריים, מופעים ומסעדות. מגלים זאת ברחובותיה, בכיכר המפכה, בסעודה טובה באחת המסעדות האיכותיות ובביקור במועדון סלסה .

ואראדרו

ואראדרו היא עיירת הנופש המפורסמת והתיירותית ביותר בקובה ונמצאת במחוז מאטאנסאס כ-140 ק"מ ממערב להוואנה הבירה. היא בנויה על חצי האי איקאקוס( Peninsula de Hicacos)  . העיר ידועה במלונות ברמה תיירותית טובה, כמו גם האוכל, בהשוואה לאזורים אחרים בקובה. חופיה נחשבים ליפים בקובה.

Exit mobile version