Site icon IAS

אייר קנדה: מעקב אחר הכבודה באמצעות האפליקציה

אייר קנדה: פתרון למעקב אחר הכבודה בעזרת האפליקציה. צילום אייר קנדה

אייר קנדה (Air Canada) מציעה שירות חדש באמצעות האפליקציה המאפשר לנוסעים הטסים בתוך קנדה לעקוב אחר תנועת הכבודה שלהם בזמן אמת,  לאורך כל הטיסה. השירות החדש נועד לספק לנוסעים ביטחון נוסף ושיפור חוויית הלקוח.

" אנחנו יודעים שמלבד נסיעה בטוחה ונוחה, מסירה מהירה של כבודה היא בעדיפות עליונה עבור הלקוחות שלנו. אנחנו כבר משיגים שיעור גבוה מאוד של רמת שירות, אבל כדי לשפר עוד יותר את השירות אנחנו מציעים כעת שירות חדש באפליקציית אייר קנדה כדי לתת ללקוחות מידע בזמן אמת, ודאות רבה יותר לגבי תנועת הכבודה שלהם במהלך הטיסה ונוחות מקסימלית", אמר טום סטיבנס (Tom Stevens), סגן נשיא, חוויית לקוח ואסטרטגיית תפעול בחברת אייר קנדה.

באמצעות אפליקציית אייר קנדה, הנוסעים יכולים כעת לעקוב אחר המטען במהלך הטיסה, בטיסות פנים. השירות יהיה זמין בתחילה ללקוחות הטסים בתוך קנדה, בשנה הבאה הוא יורחב לטיסות לארה"ב, ולאחר מכן למגוון יעדים בינלאומיים נבחרים.

במקרים נדירים שבהם הכבודה מתעכבת, בנוסף להודעות או דוא"ל, לאפליקציה יש את הפונקציונליות לעדכן את הנוסעים ולאפשר להם להגיש בקלות דוח איבוד כבודה מהנייד, מה שחוסך זמן המתנה במסוע איסוף המזוודות או בדלפק 'אבידות כבודה'. הלקוחות יקבלו אישור על קבלת הדיווח עם מספר וקישורית למעקב בכל שלב של העדכון.

אייר קנדה מציעה את השירות באמצעות האפליקציה, שהיא הדרך הטובה עבור הנוסעים לנהל את הטיסות שלהם. בנוסף, אייר קנדה תאפשר לנוסעים להזמין טיסות ולבצע צ'ק-אין באופן מקוון. כמו כן, האפליקציה מספקת הודעות עדכניות על מצב הטיסה ושינויים בשער היציאה, מפות נמלי תעופה ומידע שימושי אחר.

לקוחות יכולים להוריד את אפליקציית Air Canada לנייד ללא עלות מחנות האפליקציות של אפל או מ-Google Play.

Exit mobile version