Site icon IAS

אייר קנדה: הראשונה שמציעה את Disney+ Originals במטוסיה

אייר קנדה מציעה את Disney+ Originals במטוסיה. צילום אייר קנדה

אייר קנדה (Air Canada) היא חברת התעופה הראשונה בעולם שמציעה את Disney+ Originals במטוסיה באמצעות מערכת הבידור שלה (IFE) ומתבסס על שיתופי פעולה קודמים, כולל סרטון בטיחות טיסה בנושא וולט דיסני וורלד פלורידה, חדר ילדים מיוחד בטרקלין Transborder Maple Leaf בנמל התעופה הבינלאומי טורונטו פירסון, ועיצוב מיוחד של מטוסים שחוגגים את השקת הסרט עטור השבחים של דיסני ופיקסאר, Turning Red ועוד.

"אנו נרגשים להביא סדרות וסרטים של Disney+ Original לבידור שלנו בטיסה, תוספת למגוון התוכן המוביל שלנו. משפחות עם ילדים וחובבים כאחד ייהנו לצפות בתכנים המוכרים והמקוריים של דיסני: פיקסאר, מארוול, מלחמת הכוכבים, נשיונל ג'יאוגרפיק ועוד. Disney+ Original היא דרך מצוינת עבור הלקוחות הגלובליים שלנו להתחיל או לסיים את טיסתם איתנו", אמר ג'ון מודי (John Moody), מנכ"ל עיצוב מוצר באייר קנדה.

השנה, אייר קנדה הוכתרה על ידי Skytrax כחברת התעופה הידידותית ביותר בעולם למשפחות בטקס פרסי Skytrax World Airline Awards לשנת 2023, חברת התעופה הידידותית למשפחות הטובה ביותר בצפון אמריקה זו השנה החמישית ברציפות וחברת התעופה הבינלאומית הידידותית למשפחות הטובה ביותר זו השנה הרביעית ברציפות בטקס פרסי Wherever.

אייר קנדה: שדרוג חווית הנוסעים. צילום אייר קנדה
Exit mobile version