Site icon IAS

אייר פראנס: ערכות נוחות ייחודיות במחלקת עסקים

עיצוב חדש, פונקציונלי ואופנתי לערכות הנוחות של אייר פראנס, שיחולקו לנוסעי מחלקת העסקים בטיסות ארוכות טווח, עד לחודש יולי 2018 הוצגו לאחרונה ע"י חברת התעופה הצרפתית.

סדרה מוגבלת של ערכות בעיצוב מאפייני ערבסקה בארבעה צבעים: צהוב, ירוק, אדום וכחול. כדי להבטיח נוחות מקסימלית ללקוחות העסקיים, הערכה מכילה: קרם לחות ושפתון של מוצרי הטיפוח היוקרתיים קלרינס (CLARINS), משחת שיניים, מסכת לילה, אטמי אוזניים, עט, מגבונים לחים וקיסמים.

בחברת התעופה מדגישים את המחויבות לפיתוח בר קיימא במסגרת ייצור מוצרים מתכלים העשויים עמילן תירס כמו מברשת השיניים, מסרק וכף נעליים.

קלרינס לאורך כל שלב בנסיעת העסקים

קלרינס (CLARINS), מותג היוקרה של מוצרי הטיפוח מלווים את הלקוחות העסקיים של חברת התעופה בכל שלב של המסע. בהגיעם לנמל התעופה נהנים הנוסעים מגישה חופשית לאזורי הטיפול של קלרינס הממוקמים בטרקליני מחלקת העסקים בנמלי התעופה פריז שארל דה גול, ניו יורק קנדי ובלונדון הית'רו. במהלך הטיסה בנוסף לקרם לחות ושפתון של קלרינס ייהנו הנוסעים גם ממי פנים וניקוי בשלב אחד עד להגעתם ליעד הסופי. אלו רק כמה יתרונות שהופכים את הטיסה במחלקת העסקים של אייר פראנס ליוצאת דופן.

פקעת (COCOON) נוחות בעיצוב עכשווי

באייר פראנס  מכנים את המושב היוקרתי של מחלקת העסקים, "פקעת" ( Coccon) ולא בכדי. מושב הדומה בצורתו לפקעת המאפשרת פרטיות מוחלטת במהלך הטיסה. עיצוב אלגנטי ועכשווי , ריפוד מעור לכל המושב כולל משענות הראש והידיים. מושב הנפתח למיטה שטוחה לחלוטין באורך 2 מטר, גישה ישירה למעבר עבור כל נוסע, אזור רב תכליתי הכולל שולחן עבודה, שולחן אוכל, מקום מתאים לטעינה לכל המכשירים האלקטרוניים, חיבור USB. תא אחסון גדול.

תאורה מתכווננת כדי לענות על כל הצרכים: קריאה, תאורת אווירה והשפעה מינימלית של הפרשי השעות (ג'ט לג- יעפת).

מסך מגע 16 אינץ' ומערכת בידור מהמתקדמות בעולם עם מגוון רחב של סדרות טלוויזיה, סרטים, מוזיקה, משחקים ועוד. כל זאת, במטרה להירגע וליהנות, מבטיחים בחברת התעופה אייר פראנס.

Exit mobile version