Site icon IAS

אייר פראנס ממשיכה לזכות בפרסים יוקרתיים

יינות איכותיים במחלקה הראשונה של אייר פראנס. צילום יח"צ

במסגרת טקס הענקת פרסי Business Traveller's Cellars in the Sky שהתקיים בחודש האחרון בלונדון, אייר פראנס זכתה פעם נוספת בפרס על האיכות יוצאת הדופן בהיצע היינות והשמפניה, לנוסעי המחלקה הראשונה, La Première. השנה, החברה זכתה בפרס עבור השמפניה היוקרתית הטובה ביותר המוגשת במחלקה הראשונה- Taittinger Comtes de Champagne blanc de Blancs 2006.

פאולו באסו, היינן הרשמי של הקבוצה והסומלייה הטוב בעולם לשנת 2013, בוחר בקפידה את מבחר היינות ובקבוקי השמפניה יחד עם תיירי דסאוף ומישל בטאן, מחברי מדריך היין הצרפתי המוביל Bettane+Desseauve, שחתומים על רשימת היינות והשמפניות הרשמית של הקבוצה.

נוסעת אייר פראנס נהנית משירות של יינות איכותיים. צילום יח"צ

בכל שנה, אייר פראנס מגישה 800,000 בקבוקי יין במחלקת ה-La Première ובמחלקת העסקים, לצד 750,000 בקבוקי שמפניה, שמוגשים גם במחלקת התיירים. כל היינות והמשקאות נבחרים בקפידה, על פי פרמטרים הקשורים לעמידות בסביבה אווירית, במיוחד לאור האוויר היבש וללחצי תא המטוס, אשר משנים את אופן תפישת הטעם.

בנוסף, בתחרות '’China’s wine list of the year חברת אייר פראנס  זכתה גם בתואר "חברת התעופה בעלת רשימת היינות הטובה ביותר" לשנת 2018 וקיבלה אות "שלוש כוסות" (בדומה לכוכבי המישלן היוקרתיים שמוענקים לשפים מובילים), עבור מבחר היינות שלה במחלקת ה-La Première.

Exit mobile version