Site icon IAS

אייר סרביה : רווח נקי של 2.7 מיליון אירו בשנת 2014

אייר סרביה, חברת התעופה הלאומית של סרביה תגדיל את תדירות טיסותיה בקו בלגרד – ת"א – בלגרד מ-4 ל-5 טיסות שבועיות, מדווח אתר ATW.

אייר סרביה מדווחת על רווח נקי של 2.7 מיליון אירו בשנת 2014, כשנה לאחר המיזוג עם איתיחאד איירווייס (רכשה 49% ממניותיה) והכנסות של 262 מיליון אירו , עליה של 87%.

2.3 מיליון נוסעים טסו בחברת התעופה אייר סרביה בשנת 2014, עליה של 68% לעומת שנת 2013. הקיבולת אשתקד, שנמדדת במושב זמין לק"מ עלתה בשיעור של 74%.

Dane Kondi?, מנכ"ל אייר סרביה:"הישג גדול לאסטרטגיה שלנו, אנו גאים לדווח על צמיחה מרשימה וכוונה להפוך לחברת התעופה המובילה באזור. אנו מודים לממשלת סרביה, חברת התעופה איתיחאד איירווייס ולצוות העובדים על תרומתם".

Sini?a Mali, נשיא המועצה המפקחת של מיזוג אייר סרביה ואיתיחאד איירווייס: "התוצאות הכספיות משמחות עבור חברת התעופה אייר סרביה ולעתיד ענף התעופה במדינה. המיזוג עם חברת התעופה איתיחאד איירווייס שיפר את התדמית של המדינה. רמת השירות ואיכות המטוסים היא תמונה של סרביה מודרנית".

אייר סרביה מפעילה טיסות ל-40 יעדים ב-30 מדינות ומעסיקה מעל ל-1900 עובדים.

"הדוחות הכספיים מראים שאנחנו בדרך הנכונה אבל אסור לנוח על זרי הדפנה, אנו מחויבים להאצת הצמיחה בשנת 2015 ע"י הגדלת מספר קווי התעופה והסכמי הקוד שר עם חברות תעופה נוספות", סיכם המנכ"ל Dane Kondi?.

Exit mobile version