Site icon IAS

אייר סרביה ברבעון חזק: ההכנסות זינקו ב-47%

אייר סרביה, חברת התעופה הלאומית של סרביה, הודיעה על עליה של 66% במספר הנוסעים ברבעון הראשון של 2014, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. מספר הנוסעים הסתכם ב-364,924 . גידול של 47% בהכנסות נרשמו ברבעון הראשון של השנה.

 

בנוסף, במהלך הרבעון הראשון של 2014 הצטרפו לצי 3 מטוסים: 2 מטוסי איירבוס A319s  ואיירבוס A320 .

 

Dane Kondi?, מנכ"ל אייר סרביה:" אייר סרביה בנתה בסיס איתן בששת החודשים האחרונים והיא בדרך לאיזון מצבה הכלכלי ב-2014 . השיפור במספר הנוסעים ובהכנסות משקפים את הפעילות ההולכת וגדלה של חברת התעופה באזור הבלקן ומעבר".

 

"אנו רושמים גם גידול משמעותי בפעילות המטענים, שמספקת יציבות להכנסות החברה", הוסיף Dane Kondi?. הפעילות בהטסת מטענים גדלה ב-46% ל- 175 טון בשלושת החודשים הראשונים של 2014 בהשוואה ל-2013.

 

ברבעון הראשון של 2014 השיקה אייר סרביה טיסות מבלגרד לסופיה ובודפשט, שהעלו את מספר יעדי החברה ל-34. יעדים חדשים יושקו במהלך השנה.

 

העלייה במספר הנוסעים נבעו בעיקר מהסכמי הקוד שר עם איתיחאד איירווייס, אייר ברלין, טארום, אדריה איירווייס ו- BH איירליינס ( חברת התעופה הלאומית של בוסניה והרצגובינה). אייר סרביה מקיימת טיסה יומית מבלגרד לאבו דאבי שהגבירה את מספר הנוסעים לבלגרד ומעבר, ליעדים נוספים באירופה.

 

כמו כן, הושלמו הסכמי הקוד שר עם איתיחאד איירווייס בטיסות אייר סרביה מבלגרד לאמסטרדם, שטוקהולם, באנייה לוקה, מילאנו, דיסלדורף, שטוטגרט, פרנקפורט וברלין.

 

 

Exit mobile version