Site icon IAS

אייר טראנסט הקנדית תפעיל טיסות לתל אביב

מטוס חברת אייר טראנסט. צילום יח"צ

אייר טראנסט, חברת תעופה קנדית, שבסיסה במונטריאול שבקנדה ונחשבת לאחת הטובות בעולם, מתכננת להפעיל 2 טיסות שבועיות מ-18 ביוני  2017 ל- 29 באוקטובר 2017 ,באמצעות מטוס איירבוס A330-200.

לוח זמני טיסות:

TS172 YUL1400 – 0800+1TLV 332 7
TS272 YUL1400 – 0800+1TLV 332 3

TS173 TLV1000 – 1540YUL 332 1
TS273 TLV1000 – 1540YUL 332 4

בנוסף לטיסות הישירות תציע חברת טראנסאט מערך של חבילות נופש הכוללות סיורים מודרכים ומלונות על מנת להכיר טוב יותר את תל-אביב וירושלים, וכן את מיטב האטרקציות הנמצאות באזורים אלה.

"אנו נרגשים להציג את יעדנו הראשון במזרח התיכון. הביקוש לטיסות ישירות בקו תל-אביב מונטריאול הינו גבוה בקרב נוסעים המבקרים חברים ומשפחה בשתי הערים ובקרב אלו המחפשים אטרקציות חדשות" כך אומר היום  אניק גראר, מנכ"ל טראנסט טורס קנדה. "תל אביב היא מטרופולין תוסס ומודרני המציעה שפע של אפשרויות בתחומי התרבות, גסטרונומיה וחיי הלילה. כמו כן זהו היעד האידיאלי עבור נוסעים המתעניינים לשלב היסטוריה ומורשת".

"אני מברך את החלטת טראנסאט להרחיב את פעילותה לישראל.  פתיחת נתיב אוויר חדש הינה הוכחה נוספת להצלחתם של מאמצי השיווק אותם נקטנו, וכי חברות תעופה רואות את ישראל כיעד תיירותי מבוקש עם פוטנציאל כלכלי. אנו רואים את טראנסאט כשתוף אשר יסייע להגדיל את מספר המבקרים המגיעים לישראל, ואנו מקווים לראות נתיבים חדשים נפתחים בקרוב", כך לפי דברי שר התיירות, יריב לוין.

במקביל, מודיעה אייר-טראנסאט על מינוייה של טל תעופה כנציגתה בישראל.   טל תעופה הינה חברה ותיקה המתמחה בייצוג חברות תעופה בישראל וב 40 מדינות נוספות בעולם, ובתיק הלקוחות של טל תעופה נמנות למעלה מ 35 חברות תעופה שונות.  

גדעון טהלר, מנכ"ל טל תעופה אמר :  "אנו נרגשים לקראת פתיחת קו הטיסה הישיר למונטריאול.  בשנים האחרונות פתחנו יעדים נוספים לתיירים מישראל, וחנוכת הקו הצפוייה למונטריאול תמשיך ותרחיב את היצע היעדים שאנו מציעים לקהל הישראלי.   השת"פ עם אייר-טראנסאט חשוב לנו בהיותה חברת תעופה עם שירות מעולה".

הטיסה בקו ת"א-מונטריאול, תבוצע על ידי מטוס איירבאס 330-300 חדיש בתצורת 345 מושבים, אשר יאפשר לנוסעים ליהנות מחווית טיסה לא מתפשרת עם אייר-טראנסאט, אשר הוכרזה כחברת תעופת הפנאי הטובה ביותר בצפון אמריקה חמש שנים ברציפות.  תא נוסעים נוח, מערכת בידור אישית המופעלת על ידי מסכי מגע, שליחת מזוודה ללא עלות וצוות מנוסה ואדיב הם רק חלק מהסיבות ההופכות את הטיסה עם אייר-טראנסאט לנעימה ביותר. נוסעים העוברים בשדה התעופה טרודו במונטריאול יכולים להנות מחווית האי-ספייס, אשר עוצב על ידי מפעל מומנט, המציע בין היתר חווית מולטימדיה חדשנית. 

לוח הטיסות הטראנסאטלנטיות אותו מציעה חברת אייר-טראנסאט לשנת 2017 כולל 28 יעדים ועכשיו זמין עבור מספר גדול יותר של נוסעים, הודות למספר טיסות ההמשך המוצעות בחברה. אייר-טראנסאט הודיעה לאחרונה כי היא תכפיל את טיסותיה הישירות משדה התעופה במונטריאל לצרפת, אנגליה, איטליה, יוון, ספרד, פורטוגל, אירלנד וקרואטיה, בעוד הטיסות הקיימות כיום ליעדים הולנד, שוויץ, בלגיה וצ'כיה ימשיכו בלוח הזמנים הנוכחי. 

Exit mobile version