Site icon IAS

אייר ברלין נוטשת את רומניה

אייר ברלין לא יודעת מנוחה. חברת התעופה הגרמנית השנייה בגודלה לאחר לופטהנזה נמצאת במצב כלכלי קשה זה זמן רב, מה שהביא אותה בספטמבר האחרון לחתום על  מזכר הבנות  להחכרת 40 מטוסים לחברת יורוווינגס ואוסטריאן איירליינס, מקבוצת לופטהנזה. אייר ברלין נכנסה לשלב של ארגון מחדש במטרה להתגבר על הקשיים הכלכליים בהוראת בעל הבית איתיחאד מנסיכות אבו דאבי.

ואם זה לא הספיק, אז כעת ריינאייר דורסת את פעילותן של שתי חברות התעופה בבעלות איתיחאד, אליטליה ואייר ברלין עם מכת נוק אאוט מכיוון השוק הרומני. כל פעילותיה של איתיחאד, כולל הרומן שנרקם עם לופטהנזה , בעבר יריבות גדולות, נועד לנצח את המלחמה הכוללת נגד חברות התעופה ריינאייר ואיזי ג'ט, למרות ההפסד בקרב הרומני.

ריינאייר, חברת הלואו קוסט האירית הידועה באגרסיביות שיווקית ללא פשרות מציעה מבצע אטרקטיבי במיוחד בעלות של 9.99 אירו בקו ברלין – בוקרשט לחודשים פברואר, מרץ 2017.

אם עד לרגע זה חשבנו מה הביא את ענקית התעופה, איתיחאד, לנקוט בצעדים שהוזכרו אז צריך גם להבין מה הניע את לופטהנזה להתקרב ליריבתה משכבר הימים הנסיכה מאבו דאבי. התשובה היא ללא ספק, אויב משותף בעל שני ראשים, ריינאייר ואיזי ג'ט.

Exit mobile version