Site icon IAS

אייר ברלין: "חברת תעופה אקולוגית"

ב-12 לספטמבר קיבלה airberlin, במסגרת חלוקת הפרסים של המגזין המקצועי האמריקאי לאקו-תעופה Air Transport World את פרס הכסף בקטגוריה "חברת התעופה האקולוגית של השנה". צוות השופטים בטקס הענקת הפרסים שנערך בוושינגטון די-סי ציין במיוחד את התוכנית המקיפה של airberlin ליעילות חומרי הנעה, שהופכת את חברת התעופה השנייה בגודלה בגרמניה לחלוצה בתחום האקו-יעילות.

 

"אנו שמחים מאוד שזכינו בפרס. זהו אישוש נפלא להצלחה של העבודה העקבית והמקיפה שלנו בתחום. מכיוון שעל אף זאת עדיין איננו לגמרי מרוצים מהישגינו עד כה, airberlin שקדה על פרויקטים וחידושים נוספים מעבר ל-55 האמצעים שכבר כלולים בתוכנית האקו-יעילות, שיסייעו להקטין את הצריכה בעקביות בכיוון רף ה-3 ליטר. הסתיו של airberlin עומד כולו בסימן האקו-יעילות: בשבועות הבאים חברת התעופה תציג ביתר פירוט את האמצעים החדשים, כמו למשל תוכנה בפיתוח עצמי למיטוב זרימת האוויר ותוכנית הדרכה בנושא טיסה חסכונית", אומר הרמן לינדנר (Hermann Lindner), סגן נשיא סביבה ותשתיות ב-airberlin, שהיה מקבל הפרס בוושינגטון.

 

באמצעות צריכה ממוצעת של 3.4 ליטר ל-100 קילומטר-נוסע, חברת התעופה השנייה בגודלה בגרמניה קבעה בשנת 2012 שיא חדש. החיסכון הכולל שהשיגה airberlin בשנה שעברה, תוך יישום כל האמצעים השונים, הסתכם ביותר מ-100,000 טון CO2. ערך זה שקול כמעט ל-7,000 טיסות מברלין למינכן דרך פלמה דה מיורקה. airberlin כבר זכתה בפרסים רבים על תרומתה לתחום האקו-יעילות.

 

Exit mobile version