Site icon IAS

אייר אירופה פותחת קו תעופה חדש לפנמה דרך מדריד

מטוס אייר אירופה. צילום יח"צ

אייר אירופה,חברת התעופה הספרדית, הודיעה על פתיחת קו תעופה חדש לפנמה, השוכנת במרכז אמריקה.

הטיסות יחלו לפעול החל מ-25.2.19 במטוסי הדרימליינר החדשים של החברה. לכבוד השקת הקו החדש הכריזה החברה על מחירים מיוחדים ליעד החל מ-799$ לאדם כולל מיסים. הטיסה לפנמה היא טיסת קונקשן דרך מדריד עם זמן המתנה של שעה ועשרים דקות.

פנמה נחשבת לאחת המדינות המפותחות והיפות ביותר במרכז אמריקה, האקלים בה טרופי ולישראלים אין צורך באשרת כניסה למדינה.

בשורה נוספת לנוסעים הישראלים: בעקבות הביקוש הגבוה של הקו מתל אביב, מפעילה החברה ממדריד חמש טיסות שבועיות במטוסי הדרימליינר והחל מה–1.6.19 תפעיל טיסות על בסיס יומי.

יאכטות וגודדי שחקים, פנמה סינטי בפנמה. צילום Depozitphotos

שירות סטרימינג בחינם בטיסות הטרנס-אטלנטיות

את הטיסות ניתן להזמין מראש באתר החברה או דרך סוכני הנסיעות. החברה מציינת כי בנוסף לתפריט הקיים, מוצע לנוסעים הישראלים תפריט מגוון אשר הותאם במיוחד: מנה כשרה, ארוחת בוקר משודרגת, מנת בריאות ומנה צמחונית.

מלבד למחיר האטרקטיבי ייהנו הנוסעים משירות WiFi, עיתונים ומגזינים, אפשרות הזמנת מושבים מראש ושירות צ'ק אין מוקדם. בנוסף, לאחרונה התווסף שירות סטרימינג בחינם בטיסות הטרנס-אטלנטיות.

חברת התעופה אייר אירופה שידרגה את צי מטוסיה וכעת הנוסעים מתל אביב נהנים מחויית טיסה משופרת במטוסי בואינג 787 דרימליינר למדריד ולרוב היעדים הטראנס-אטלנטיים.

אייר אירופה, המיוצגת בישראל על ידי חברת טל תעופה, הינה חברת התעופה המובילה למרכז ודרום אמריקה ומשרתת מעל ל-50 יעדים בעולם, ביניהם בואנוס איירס, לימה, סאו פאולו, מונטוידיאו, קנקון, הוואנה ועוד.

בחודש שעבר הודיעה החברה כי תפעיל בעונת החורף הקרובה טיסה שבועית לאילת, בסיוע משרד התיירות. הקו החדש ממשיך את המהלך שמוביל המשרד לעידוד חברות תעופה להפעיל קווים לאילת, באמצעות תמרוץ בהתאם לנוהל שפרסם המשרד. בכך מצטרפת אייר אירופה לחברות נוספות שכבר הכריזו על הפעלת קווים לאילת בחורף הקרוב, בהן ריינאייר וטראנסאוויה.

הטיסה הראשונה לאילת תצא מנמל התעופה בראחס (Barajas) שבמדריד ב-30 באוקטובר, כאשר הקו יפעל לאורך כל עונת החורף, עד 26 במרץ. החברה תזכה במענק של משרד התיירות לפי נוהל אילת לקו חדש.

Exit mobile version