Site icon IAS

אייר אירופה: נוח לטוס מחלקת עסקים

חברת התעופה אייר אירופה משדרגת את חווית הטיסה ללקוחות מחלקת העסקים בטיסות הטרנס אטלנטיות. הנוסעים יוכלו ליהנות מפינוקי המחלקה המחודשת ולהגיע רעננים ליעדם. מחלקת העסקים במטוסי האיירבוס A330 הורחבה ומעתה היא תכלול 24 מקומות ישיבה, הנפתחים למושבי מיטה בטיסות לניו יורק ולדרום אמריקה. בנוסף, מושבי המיטה בזווית 180 מעלות מצויידים גם בטכנולוגיה החדשנית ביותר הכוללת חיבור למכשירים סלולריים, מחשבי נייד וטאבלטים ומסך אישי רחב בדומה למושבי מחלקת העסקים במטוסי הדרמליינר החדשים של החברה.

שדרוג זה מגיע לאחר שורה של חידושים שהכניסה אייר אירופה לשורותיה החל מאפריל השנה – כגון רענון התפריט המוגש לנוסעי מחלקת העסקים, ממנו נהנים הנוסעים ובו אוכל המבוסס על מרכיבים אורגניים ובריאים.

שוקי פישלר: מנהל המכירות של טל תעופה בישראל מסר: "שדרוג מושבי מחלקות העסקים במטוסי האיירבס של אייר אירופה הינו חלק מהאסטרטגיה במסגרתה החברה פועלת כל העת לשדרג את המוצר ואת חווית הלקוח. זאת בהמשך לתנופת ההתחדשות הכוללת הצטיידות של 22 מטוסי דרמליינר שיתווספו לצי המטוסים של החברה עד לשנת 2022 בהדרגה, ושנכנסו כבר השנה לשירות לבוגוטה, מיאמי וסאו פאולו. אייר אירופה ממשיכה לפעול כל העת לספק את המוצר הטוב ביותר ואת השירות המתקדם ביותר ללקוחותיה. שדרוג מחלקת העסקים במטוסי האיירבס של החברה  הם חלק מהתפתחותה והתרחבותה של אייר אירופה המציבה אותה כאחת מחברות התעופה המתחדשות ביותר בענף."

אייר אירופה מיוצגת בישראל על ידי טל תעופה .

 

Exit mobile version