Site icon IAS

אייר אירופה נבחרה לחברת התעופה הרשמית של קרנבל סלבדור

חברת התעופה הספרדית אייר אירופה, הגיעה להסכם עם העיר סלבדור דה באהיה שבברזיל, כי תשמש ב- 2015  כחברת התעופה הרשמית של הקרנבל. הקרנבל שידוע בזכות החגיגה הענקית של צבע, מוסיקה ושמחה, נחשב לפסטיבל הגדול ביותר בעולם.

 

בהסכם נקבע, כי לאייר אירופה תהיה נוכחות בכל הפעילויות של הקרנבל, אשר מדי שנה מושך אליו יותר מחצי מיליון מבקרים מכל רחבי העולם. הקרנבל, נערך בין ה-12 ל-17 בפברואר, נחגג ברחובות העיר באופן חופשי ונגיש לכל, בניגוד לקרנבל בריו דה ז'נרו שההשתתפות בו מוגבלת לעילית. הקרנבל זוכה לחשיפה גדולה ושני מיליון בני אדם ייהנו מ -25 קילומטרים של רחובות ושדרות המלווים ב- 400 הופעות מוסיקליות, ועוד רבים יראו אותם דרך 250 שעות שידור טלוויזיה .

"מתן חסות לאירוע חשוב כמו זה,עם תהודה עולמית גדולה, ממחיש את ההצטיינות שלנו כחברה, במיוחד בתקופה של התרחבות משמעותית ביבשת אמריקה בכלל וברזיל בפרט. כמו כן היא מראה על המחויבות של אייר אירופה למדינה. " אמר אנריקה מרטין – אמברוסיו , מנכ"ל אייר אירופה בברזיל. הוא הוסיף כי " לאייר אירופה יש וותק של 11 שנות טיסה ממדריד לסלבדור וסאו פאולו, קו תעופה שבקרוב יהפוך לקו טיסות יומי".

אייר אירופה המיוצגת בישראל על ידי טל תעופה מתחילה להפעיל את קו הטיסות הישירות שלה מישראל למדריד ומשם ליעדים נבחרים בדרום אמריקה כבר ב- 30 למרס 2015 .

Exit mobile version