Site icon IAS

אייר אירופה מדווחת על גידול בהזמנות ליעדי דרום אמריקה

מטוס חברת התעופה אייר אירופה. צילום יח"צ

אייר אירופה מדווחת על גידול בהזמנות לטיסות החברה מתל אביב ליעדי דרום אמריקה.  אייר אירופה מפעילה שלוש טיסות שבועיות מישראל למדריד בימים ראשון, רביעי ושישי עם טיסות המשך לדרום אמריקה: בואנוס איירס, סאו פאולו, מונטווידאו, לימה ואסונסיון. זמן ההמתנה בשדה במדריד הוא כ-3  שעות לכל כיוון. החברה טסה בתפוסה של 60% בכל טיסה  בקו מתל אביב למדריד וממדריד   לדרום אמריקה מעל 90 אחוזי תפוסה.

מחירי הטיסות מתל אביב למדריד החל מ- 269$, לבואנוס איירס החל מ- 789$, סאו פאולו החל מ- 665$, לימה החל מ- 699$ , מונטווידאו החל מ- 855$ ואסונסיון החל מ- 955$.

בנוסף, אייר אירופה הגדילה את ההיצע הגסטרונומי בטיסותיה ומציעה שירות חדש של בחירת ארוחות לפני היציאה לטיסה שמטרתו להגביר את שביעות רצון הנוסעים ולשפר את חווית הטיסה בכל מחלקות המטוס. הנוסעים נהנים משלוש אפשרויות ארוחות מגוונות ובריאות המוגשות באריזות מתכלות. ניתן להזמין את שלושת התפריטים החדשים מרגע סיום ההזמנה ועד 24 שעות לפני היציאה.

ניתן לבחור בין תפריט ה"קולוסיאום" (בהשראת הטריטוריות האיטלקיות), תפריט האוכל ה"בריא" (לנוסעים המחפשים אפשרות מאוזנת יותר), או תפריט הוואנה הקטנה, המבוסס על אוכל מנחם. בנוסף, לכל אחד מהתפריטים הללו מגיע גם עם חטיף בריא שהנוסעים יכולים להתענג עליו בכל שלב במהלך הטיסה.

סנדרה לניס, מנהלת קשרי לקוחות באייר אירופה, " אנו עובדים כל הזמן על שיפור חווית הנוסעים בטיסותינו, זה אחד מערכי הליבה שלנו. הגדלנו את ההיצע הגסטרונומי שלנו על מנת שנוכל לספק את צרכיו והעדפותיו הקולינריות של כל נוסע ולהבטיח את חווית הטיסה הייחודית ביותר. האפשרות לבחור מראש ארוחה,  הוא אחד היתרונות הנוספים שאנו מציעים לנוסעים שלנו על מנת שיוכלו להתאים אישית את חווייתם, ואשר נותן לחברת התעופה את הערך המוסף שאנו שואפים לספק באמצעות השירותים שלנו”.

אייר אירופה פועלת ב-19 השנים האחרונות כרשת עולמית מרכזית במטרה לספק שירותים ליותר מ-630 מיליון נוסעים בשנה. הצי של אייר אירופה הוא מהחדישים ביותר ביבשת אירופה. לחברה 35 מטוסים עם גיל ממוצע של 4 שנים. בשנת 2018, ארגון הסביבה הגרמני Atmosfair הכריז על אייר אירופה כחברת התעופה האירופית היעילה ביותר.

Exit mobile version