Site icon IAS

אייר אירופה היא חברת התעופה האירופית הסדירה היעילה ביותר אקלימית

בריטיש איירוויז רכשה את אייר אירופה הספרדית, שחקנית עוצמתית בשוק הלטיני. צילום יח"צ

אייר אירופה היא חברת התעופה האירופית הסדירה היעילה ביותר בעולם. כך על פי הדו"ח שפרסם הבוקר  Atmosfair, הארגון לאיכות הסביבה הגרמני, המדרג מדי שנה את 200 חברות התעופה הגדולות בעולם על פי יעילות האקלים שלהן; כלומר פליטת CO2

חברת אטמוספייר מפרסמת את הדו"ח השנתי במטרה להפוך את יעילות האקלים לגורם תחרותי, ובכך להגביר את המודעות בקרב הנוסעים. התוצאות מדגישות את היעילות של מטוס אייר אירופה, וכן את השיפור של החברה 5% במדד זה, לעומת השנה הקודמת.

לאייר אירופה צי מטוסי דריימליינר 787-9  ו- 787-8 שעוצמת הרעש שלהם פחותה ב 60% וצריכת הדלק נמוכה ב- 20% ולכן מטוסים אלו מייצרים פחות פליטות מכל מטוס אחר בגודל דומה. המחויבות של אייר אירופה לצי היעיל ביותר תתחזק בשנת 2019 עם הגעתו של ה- B737 MAX הראשון, אשר יתפאר בביצועים יוצאי דופן; זו תוספת נוספת למאמצי החברה להגיע לפסגות בענף התעופה העולמית.

לכבוד כך החברה יצאה במחירים מיוחדים למזמינים כעת. כך, למשל, טיסה מתל אביב למדריד תעלה החל מ- 305$, למרקש החל מ-453$ לסאו פאולו החל מ-739$, לבואנוס איירס החל מ-810$, להאוונה החל מ- 792$. המחירים כוללים מיסים וכבודה מלאה.

החברה מפעילה כיום 8 טיסות שבועיות בקו תל אביב מדריד והחל מאפריל תוסיף טיסת בוקר ובכך תטוס תשע פעמים בשבוע לתל אביב.

אייר אירופה הינה חברת התעופה המובילה למרכז ודרום אמריקה ומשרתת מעל ל 50 יעדים בעולם, ביניהם בואנוס איירס, לימה, סאו פאולו, מונטוידיאו, קנקון, הוואנה ועוד מרכז אמריקה, ארה"ב וספרד – כולל האיים הקאנריים והבלאריים.

Exit mobile version