Site icon IAS

אייר אינדיה עם יותר מ-80 אלף נוסעים בקו דלהי-תל אביב

מימין, שגריר הודו בישראל, מר פאוואן קאפור, פנקאג' טיווארי מאייר אינדיה ואפרים פורטיס, נשיא ומנכ"ל חברת אופן-סקיי. צילום גיא מולכו

חברת התעופה ההודית אייר אינדיה, המיוצגת בישראל על ידי אופן סקיי, חוגגת שנת פעילות מוצלחת בישראל. החברה השיקה לפני כשנה את קו הטיסות הישיר בין תל-אביב לדלהי. זאת לאור הפוטנציאל העצום של ישראל לתיירות הדדית בין שתי המדינות, ובהמשך למאמצי השיווק של משרד התיירות, שכללו פתיחת לשכת תיירות בהודו וקמפיינים ייעודים, שהביאו לעליה מתמדת בכניסות תיירים מהודו לישראל.

טיסת הבכורה של החברה נחתה לפני כשנה בנמל התעופה בן גוריון והתקבלה בטקס חגיגי, כשהקו פעל בתחילה בתדירות של שלוש טיסות בשבוע בימים ראשון, שלישי וחמישי. התדירות בקו גדלה לארבע טיסות שבועיות ביולי 2018 ולחמש טיסות שבועיות בדצמבר.

מנתוני החברה עולה, כי בקו דלהי-תל-אביב טסו יותר מ-80,000 נוסעים, בתפוסה ממוצעת של כ-80%. כל הטיסות בקו מתבצעות במטוס הבואינג 787 "דרימליינר" החדש והמתקדם של החברה, הכולל 256 מושבים בתצורה של שתי מחלקות: עסקים ותיירים. הטיסה בקו אורכת כ-7 שעות – זמן הטיסה הישיר הקצר ביותר בין המדינות בעקבות אישור הטיסה הבלעדי מעל ערב הסעודית.

החברה מאפשרת לנוסעים לשאת שתי מזוודות במשקל של עד 23 ק"ג במחלקת תיירים ומגוון רחב ונוח של טיסות ליעדי ההמשך של החברה בתוך הודו – הניתנים ללא תוספת תשלום – ומחוצה לה: בנגקוק, קטמנדו, קולומבו, סינגפור, סידני, מלבורן ועוד ברחבי באסיה. נוסעים הממשיכים ליעדי ההמשך מחוץ להודו עם אייר אינדיה אינם נדרשים לויזת מעבר.

אנשי דת בדלהי. שנה לטיסות בין ישראל להודו באייר אינדיה. צילום Depositphotos

אפרים פורטיס, נשיא ומנכ"ל חברת אופן-סקיי, אמר: "סיכום שנת הפעילות הראשונה של אייר אינדיה בישראל והגידול המהיר בתדירות הטיסות השבועית לאורך השנה משלוש לחמש טיסות שבועיות, הם רק תחילת הדרך ונקודת הפתיחה שלנו להמשך פיתוח הקו. הנוסע הישראלי מצביע ברגליים ובוחר לטוס עם אייר אינדיה הן לדלהי עצמה והן למגוון יעדי ההמשך של החברה במזרח אסיה. מטוס הבואינג 787 דרימליינר מאפשר חווית טיסה מצוינת הן במחלקת התיירים והן במחלקת העסקים והקונקשנים הקצרים והנוחים בדלהי ליעדי ההמשך, לאחר ההגעה מתל אביב בזמן קצר יחסית, במחירים תחרותיים ועם האפשרות לשאת שתי מזוודות במשקל 23 ק"ג במחלקת התיירים, כפי שדורש הנוסע הישראלי, שלרוב נמצא תקופות זמן ארוכות בטיולים בדרום מזרח אסיה ומהווה פקטור משמעותי בבחירה באייר אינדיה".

פורטיס הוסיף כי הוא בטוח שתדירות הטיסות תמשיך לעלות וכי אופן סקיי תלווה את החברה, אשר מנוהלת בישראל על ידי פנקאג' טיווארי בסיוע הצמוד של ענת ננר, המנהלת המסחרית האמונה על אייר אינדיה באופן סקיי, להמשך ההצלחה בפעילותה בישראל.

Exit mobile version