Site icon IAS

"אייר אינדיה החדשה": אייר אינדיה ממתגת עצמה מחדש

אייר אינדיה ממתגת עצמה מחדש. צילום יח"צ

אייר אינדיה (Air India), חברת התעופה בבעלות קבוצת Tata,  חשפה את המיתוג החדש שלה ועיצוב המטוסים המרענן בהשראה לאומית הודית. המראה החדש מדמיין את צורת החלון ההודית האייקונית בשימוש היסטורי של החברה, למסגרת חלון זהב שהופכת למרכזית במערכת עיצוב המותג ומסמלת 'חלון של אפשרויות'.

הלוגו החדש של החברה – "The Vista", נוצר בהשראת מסגרת הזהב, שמסמל אפשרויות בלתי מוגבלות, פרוגרסיביות, ותחזית נועזת ובטוחה לגבי עתיד החברה. עיצוב המטוסים והעיצובים החדשים של אייר אינדיה כוללים שימוש בצבע אדום עמוק וזהב, כמו גם דפוס בהשראת צ'אקרה.

ד"ר קמפבל ווליסון (MD Campbell Wilson), מנכ״ל אייר אינדיה אמר: ״ המיתוג החדש שלנו משקף את השאיפה להפוך את אייר אינדיה לחברת התעופה ברמה עולמית, וזה מייצג את הודו בגאווה, בבמה העולמית״.

המיתוג החדש שעוצב בשיתוף חברת FutureBrand, משלב את העבר המפואר של אייר אינדיה עם הדחף לכוון מצוינות לעתיד. כשהנוסעים יתחילו לראות את הלוגו החדש החל מדצמבר 2023, כשהאיירבוס A350 הראשון של אייר אינדיה, יצטרף לצי במיתוגו החדש.

"הצבעים, הצורות והאופן שבו הם מתאחדים ומה שהם מייצגים חשובים, אבל הפעולות שלנו מדברות הרבה יותר חזק בעד עצמם. אנחנו בעיצומו של מהפך מוחלט בתפקידה של חברת הדגל של הודו״, הוסיף ווליסון.

לאחרונה הודיעה אייר אינדיה על רכישת 470 מטוסים בהיקף של 70 מיליארד דולר, שיגיעו כבר במהלך חודש נובמבר. השינוי של החברה החל עם החכירה והרכישה של 20 מטוסים רחבי גוף במהלך השנה, והשקעה של מעל 400 מיליון דולר בחידוש תא הנוסעים ב-43 מטוסים רחבי גוף, כשהתהליך יושלם במהלך 2024.

Exit mobile version