Site icon IAS

איירופלוט תוסיף טיסה יומית בקו ת"א-מוסקבה

הטיסה היומית הנוספת SU504/5, תתבצע במטוס איירבס A321 חדיש, תנחת בת"א בשעות הערב המאוחרות ותמריא לאחר חצות. הטיסה תנחת בשדה התעופה Sheremetyevo במוסקבה בשעות הבוקר המוקדמות, דבר שיאפשר טיסות המשך עם חיבורים מעולים ליעדים בינלאומיים נוספים כגון ניו יורק, מיאמי (קו חדש החל מנובמבר) ועוד. זאת בנוסף ליעדי סין, בייג'ין ושנחאי, עם טיסות המשך נוחות (הן בהלוך והן בחזור) ליוצאים בטיסת הצהריים הקיימת SU502/3.  

הטיסה היומית הנוספת, תיתן מענה הן לאנשיי העסקים המעוניינים להתחיל את יום עבודתם במוסקבה מוקדם ככל האפשר והן לנוסעים הבודדים/קבוצות שמעדיפים את היציאה המוקדמת בבוקר עם אפשרות חזרה לישראל בערב.
 
צי המטוסים של חברת הלאום הרוסית מונה כיום 117 מטוסים, ונחשב לאחד המודרניים והצעירים בין חברות התעופה כאשר ממוצע הגיל של המטוסים בשירות החברה עומד על פחות מ- 5 שנים. משנת 2006 איירופלוט הינה חברה ב- SKY TEAM ברית התעופה השנייה בגודלה בעולם.
 
נמל התעופה הראשי של החברה (HUB) הוא שדה התעופה (Sheremetyevo (SVO, שבמוסקבה, שדה חדיש ומודרני, דרכו איירופלוט מפעילה טיסות ל- 109 יעדים ב- 53 מדינות ברחביי העולם (29 יעדים בתוך רוסיה עצמה). בקבוצת איירופלוט מספר חברות תעופה נוספות  וביניהם חברות Donavia ו- Rossiya הטסות מ/ל ת"א.  
 
ניתן לשלב את היעדים מוסקבה וסנט פטרסבורג או להיפך כולל טיסת פנים תחת הקוד של איירופלוט (SU) ולטוס מת"א למוסקבה עם חזרה ישירה מסנט פטרסבורג לת"א או להיפך. יניתן לקבל מחירים לקבוצות דרך פנייה למחלקת ההזמנות של איירופלוט במשרדי חברת אופן סקיי- נציגי "איירופלוט " בישראל.

Exit mobile version