Site icon IAS

איירופלוט חגגה טיסה יומית שנייה לישראל

אורחי כבוד מחו"ל, סוכני נסיעות ואנשי מפתח בתעשיית התיירות בישראל נאספו יחד במלון הילטון תל אביב לחגוג את הטיסה השנייה היומית של חברת התעופה הלאומית הרוסית איירופלוט.
 
חברת אופן סקיי נציגת חברת איירופלוט בישראל ארגנה ערב מרשים במיוחד שהתאפיין באוכל משובח, כנריות שהנעימו את זמנם של האורחים ומקבץ של נוכחים מכובדים שהגיעו להשתתף בחגיגה.
 
אפרים פורטיס, מנכ"ל אופן סקיי "ניצח" על האירוע כולו ואמר:" ברוכים הבאים לטיסה היומית השנייה של חברת התעופה איירופלוט. לפני כ-3 שנים מונינו לנציגים בישראל של חברת התעופה איירופלוט והודות לאיירופלוט ולביטול הדרישה לוויזה בין שתי המדינות הצלחנו להגדיל בצורה משמעותית את מספר הנוסעים בין שתי המדינות. תודה מיוחדת לשר לשעבר סטס מסשניקוב וצוותו על העזרה בהפעלת טיסה שבועית ממוסקבה לנמל התעופה עובדה".
 
כאמור, חברת אופן סקיי מונתה לנציגת איירופלוט בישראל לפני כשלוש שנים. בתחילת הדרך הפעילה איירופלוט 5 טיסות שבועיות במטוסי איירבוס A320 . לאחר מכן עברה לטיסה יומית ולפני כשנה הציבה חברת התעופה איירופלוט מטוס רחב גוף, איירבוס A330, בטיסה לנמל התעופה שרמטייבו מוסקבה, בסיסה של החברה ונמל התעופה הממוקם קרוב למרכז העיר.  
 
בעקבות גידול מספר הנוסעים החליטה איירופלוט להפעיל כעת טיסה שנייה יומית במטוסי איירבוס A321. חברת איירופלוט טסה ל-122 יעדים ב-52 מדינות ברחבי העולם ול- 36 יעדים ברוסיה.
 
כמו כן, מפעילה קבוצת איירופלוט- SU באמצעות חברת הבת ,Rossiya חמש טיסות שבועיות לסט. פטרסבורג ושלוש טיסות שבועיות לרוסטוב וסוצ'י ע"י חברת Don Avia.
 
אורח הכבוד באירוע היה מר לאוניד דושטין, נציגו ויועצו של מנכ"ל איירופלוט, שאמר:" אני מאוד שמח להיות פה היום בתל אביב כדי לחגוג את הטיסה השנייה היומית של איירופלוט מוסקבה- תל אביב – מוסקבה.זה יעד שהתחלנו להפעילו רק לפני שלוש שנים וכעת הוספנו טיסה שנייה יומית במטוס מסוג איירבוס A321 .אנו שמחים שהטיסות מלאות לחלוטין וגאים במחלקת העסקים שלנו במטוסי האיירבוס A330  שהוא מאוד פופולארי בקרב קהל הנוסעים הישראלי. שאיפתנו להטיס חצי מילון נוסעים בקו הזה בשנה, מכוון שטמון  בו פוטנציאל רב".
 
רוני פלדמן, מנהל פיתוח עסקי באופן סקיי הוסיף:" שוק הנסיעות לרוסיה גדול ובעל פוטנציאל.  רוסיה היא בין חמשת היעדים המובילים ביציאות נוסעים מהארץ. המספרים רק הולכים וגדלים ואנחנו מציינים את העובדה הזו משנה לשנה בכנסים שאנחנו מבצעים לסוכנים".
 
"איירופלוט בשנה האחרונה הטיסה 17.7 מיליון נוסעים, שזה גידול של כ-24% בהשוואה לשנה המקבילה אשתקד וקבוצת איירופלוט בכלל הטיסה השנה כ-27 מיליון נוסעים. מדובר בחברה מאוד מצליחה, מתפתחת בצעדי ענק ורווחית. החברה הרוויחה בשנה 2012 166 מיליון דולר ובענף התעופה בכלל ובאירופה בפרט להרוויח סכום כזה זה לא דבר שמה בכך", סיכם רוני פלדמן.
 
לחברת איירופלוט צי מטוסים חדיש והיא מפעילה טיסות המשך נוחות במחירים אטרקטיביים ממוסקבה לסין (בייג'ין ושנחאי), בהמשך לטיסת הצהרים היוצאת מתל אביב. זמן המתנה ממוצע של שעתיים ורבע בהלוך וחזור.
 
הטיסה השנייה היומית המגיעה בשעות הבוקר המוקדמות למוסקבה, מתאימה במיוחד למי שמעוניין בטיסות המשך לצפון אמריקה לדוגמא ניו יורק לשם מפעילה איירופלוט  2 טיסות יומיות.
 
קשה היה להתעלם מנוכחותו הבולטת של שר התיירות היוצא, סטס מיסז'ניקוב שענה לשאלתי בנושא געגועים לתפקיד הקודם:"אני מתגעגע לענף,לתעשיית התיירות,למשרד התיירות ולעשייה הענפה שבצענו במשך 4 שנים ותרמה לכלכלת מדינת ישראל. עם מספרים קשה להתווכח".
 
לשאלתי על עיסוקיו כיום, אמר השר לשעבר:"פתחתי חברה פרטית ונשארתי אוהד של התחום. אני ממשיך כאדם פרטי לשמש שגריר של ישראל לכל מקום אליו אני מגיע בחו"ל".
האם נחזור לראות אותך בפוליטיקה?שאלתי. סטס השתמש בגימיק הוליוודי לחדד את תשובתו:" היה פעם סרט של  ג'יימס בונד, Never Say Never Again ,לעולם אל תאמר לעולם לא. "אני מעולם לא התחייבתי לא לכאן ולא לכאן רציתי דרך חדשה , פרשתי מהפוליטיקה אחרי 10 שנים של עשייה והגעתי לשיא", סיכם השר לשעבר.
 
אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות, נכח באירוע ואמר לאורחים:" זה כבוד עבורי לברך את אופן סקיי ואיירופלוט על הטיסה השנייה היומית לישראל. כבוד הוא לנו, שאירופלוט חברת התעופה הוותיקה והגדולה ברוסיה מגדילה את מספר הטיסות לישראל. רוסיה היא חשובה ויקרה לנו והיא מהווה את מקור התיירים השני בגודלו לישראל.
 
"מאז ספטמבר 2008 המספרים של המבקרים מרוסיה רק עלה וגדל במיוחד הודות לעבודתו הטובה של השר היוצא סטס מיסז'ניקוב וביטול הצורך בוויזה בכניסה לשתי המדינות", הוסיף הלוי.
 
"מספר התיירים מרוסיה הגיע ליותר מ-580 אלף ב-2012, גידול של 20% בהשוואה לשנה הקודמת. השנה כבר הגיעו רבע מיליון תיירים מרוסיה, 16% יותר משנה שעברה ו-40% בהשוואה ל-2011. התיירים מרוסיה מהווים כיום את המספר הגדול ביותר של תיירים המגעים לאילת בתקופת החורף.יש יותר ממיליון תושבים בישראל שהם יוצאי רוסיה לשעבר ומעל מאה אלף ישראלים החיים ברוסיה, המספר הגבוה באירופה", הוסיף מנכ"ל משרד התיירות.
 
"אני מאמין שעדיין אפשר להגדיל את מספר הכניסות של תיירים מרוסיה בעזרת עבודת שיווק נכונה והשמיים הם הגבול", סיכם אמיר הלוי.

 

לתמונות נוספות מהאירוע- לחץ כאן

https://www.youtube.com/watch?v=83A2swf7ksM

Exit mobile version