Site icon IAS

איירבוס A380 ראשון לאסיאנה איירליינס

חברת התעופה אסיאנה איירליינס היא החברה האחת עשר בעולם שברשותה מטוס איירבוס מדגם A380 , זאת לאחר שהמטוס הגדול בעולם נמסר ליו"ר החברה, פארק סאם קאו, ע"י פבריס בראג'ייאר, נשיא ומנכ"ל איירבוס בטקס מיוחד שנערך בטולוז, צרפת.

 

איסיאנה איירליינס הזמינה 6 מטוסי איירבוס A380 מצוידים במנועי רולס רויס 900 , כאשר במטוס 3 מחלקות ו- 495 מושבים: 12 סוויטות פרטיות במחלקה ראשונה, 66 מושבים במחלקת עסקים עם מושבי מיטות ו-417 מושבים במחלקת תיירים. כל המושבים מצוידים במערכת בידור חדישה.

 

"אנו שמחים לקבל היום את מטוס האיירבוס A380 ,הראשון שלנו, שהוא מפתח להצלחת האסטרטגיה העתידית ולמודרניזציה של צי מטוסינו", אמר פארק סאם קאו, יו"ר חברת אסיאנה. אני בטוח שחברת אסיאנה יכולה לשפר את רמת השירות ללקוח ולמטוס ה- A380 יהיה תפקיד משמעותי לעזור לנו להישאר בחוד החנית של עסקי התעופה", הוסיף פארק סאם קאו.

 

"אנו גאים לראות מטוס איירבוס A380 בצבעי חברת התעופה אסיאנה. המטוס מציע את הפתרונות הטובים כדי להתמודד עם מספר הנוסעים ההולך וגדל בעולם. עם המטוסים האלו בצי, אסיאנה תהיה אחת מחברות התעופה המובילות בעולם", אמר  פבריס בראג'ייאר, נשיא ומנכ"ל איירבוס.

 

המטוסים החדשים בתחילה יופעלו בקווים מסיאול לטוקיו, הונג קונג, בנגקוק ולוס אנג'לס.

כחלק מתוכנית המודרניזציה של צי מטוסיה, אסיאנה איירליינס הזמינה גם 30 מטוסים מדגם A350 XWB כצעדי התייעלות בחיסכון של 25% מצריכת הדלק בהשוואה למטוסים מתחרים.

 

ליצרנית המטוסים איירבוס יש כיום 324 הזמנות למטוסי A380 מ-20 לקוחות.

https://www.youtube.com/watch?v=o5Qu2AwNaxQ

Exit mobile version