דלתא איירלינס הזמינה 100 מטוסי איירבוס מדגם A321neo ACF, כאשר על פי הערכות, שווי העסקה היא 12.7 מיליארד דולר במחירי קטלוג. אולם בהזמנה כה גדולה ניתנות, בדרך כלל, הנחות גדולות. בכך גברה יצרנית המטוסים האירופית על יצרנית המטוסים האמריקנית בואינג, בתחרות שהייתה ביניהן על הזמנה גדולה זו של חברת התעופה האמריקנית. זהו ניצחון נוסף של ג'ון ליהי, מנהל המכירות האגדי של איירבוס.
עמידה בדרישות העתיד
מאיירבוס נמסר, כי חברת התעופה האמריקנית הגדולה בחרה את החברה הגדולה ביותר בייצור מטוסים צרי גוף, כדי לעמוד בדרישות העתיד שלה למטוסים עם יעילות רבה יותר ויכולת נוספת. מטוסי ACF A321neo של דלתא יופעלו על ידי מנועי Turbofan של פראט אנד וויטני מדגם PW1133G-JM.
"זוהי העסקה הנכונה בזמן הנכון עבור הלקוחות שלנו, העובדים שלנו ובעלי המניות שלנו", אמר מנכ"ל דלתא אד בסטיאן. "דלתא, איירבוס ופראט אנד וויטני חולקים את אותה מחויבות לבטיחות, יעילות, חדשנות ושיפור מתמיד של חוויית הלקוח. הזמנה זו של מטוסי A321neo המתקדמים עם מנועי כוח הדור הבא של פראט משקפים מחויבות ארוכת טווח שלנו עבור אנשי דלתא וכל שאר המרכיבים שלנו".
"אנחנו באיירבוס שמחים מאוד שזכינו בקמפיין הזה יחד עם השותף שלנו פראט, ואנחנו גאים לשרת את דלתא עם A321neo. הזמנה חשובה זו תחזק עוד יותר את השותפות שלנו עם דלתא – אחת מחברות התעופה הטובות בעולם – שפיתחנו במשך שנים רבות ", אמר טום אנדרס, מנכ"ל איירבוס. "זה גם חדשות טובות עבור העובדים שלנו באלבמה, שם רוב מטוסי דלתא ייוצרו. אנו מצפים לראות בקרוב את A321neo ACF טס בצבעי דלתא".
ליהי העלה את נתח השוק של איירבוס ליותר מ-50%
ג'ון ליהי, 67, שמכר מטוסים בשווי של יותר מטריליון דולר במשך יותר משני עשורים בתפקיד מנהל מכירות באיירבוס האירופאי, הצליח יחד עם אנשי צוותו לנצח את בואינג בתחרות על הזמנת 100 המטוסים צרי הגוף של דלתא איירליינס.
אחד ההישגים הגדולים ביותר של ליהי היה להעלות את נתח השוק של איירבוס מ-18%
1995 ליותר מ-50% עד תחילת המאה הנוכחית, הישג הנשמר כבר 14 שנים. הוא גם הוביל את הפעילות המסחרית שהביאה להשקתם המוצלחת של מטוסי הדור הבא של איירבוס. אלה קבעו סטנדרטים חדשים למאה ה-21 עבור מטוסים גדולים עם השקת משפחות מטוסי A380 ו-A350XWB.
ליהי היה גם שחקן מפתח בהשקת משפחת מטוסי A320neo צרי גוף בעלי אופציית מנוע חדשה (New Engine Option), אשר מכירתם הפכה למהירה ביותר בתולדות התעופה. הוא היה גם איש המפתח בהשקה ובמכירות המוצלחות של משפחת מטוסי A350XWB XWB החדשים, המתחרים בהצלחה במטוסי 787 דרימליינר של בואינג וגם במכירות של משפחת מטוסי A330.