Site icon IAS

איירבוס: " המרחב האווירי "

התחרות ההולכת וגוברת בין יצרניות המטוסים תופסת תאוצה במיוחד עם כניסתן של "שחקניות חדשות" . סגן נשיא בואינג לשיווק ומכירות , רנדי טינסת  ,(Randy Tinseth) שביקר לאחרונה בישראל ציין בפני עיתונאים כי שוק התעופה הגלובלי עובר שינויים עם כניסתן של יצרניות מטוסים חדשות, קטנות ובינוניות (רוסים, יפנים, סינים, קנדים, ברזילאים ועוד). לטענתו קיים היבט חיובי בתחרותיות המוביל את יצרניות המטוסים ליצירתיות ובניית מטוסים בעלות נמוכה יותר.

יצירתיות, היא מילת הקסם שתוביל את אחת משתי הגדולות איירבוס ובואינג לפיסגת שוק התעופה העולמי. איירבוס חשפה השבוע קונספט חדש לתא נוסעים במטוסים רחבי הגוף  A330neo ו- A350 XWB ,הנקרא Airspace by Airbus המבוסס על 4 מדדים: נוחות, אווירה, שירות ועיצוב.

קיראן ראו (Kiran Rao) המשנה לנשיא מכירות ואסטרטגיה בחברת איירבוס ציין כי המושג "המרחב האווירי" היא הוכחה לחדשנות שמובילה איירבוס בתחום התעופה העולמית זה מספר שנים עם התחייבות לנוחות הנוסעים ע"י יישום טכנולוגיות מתקדמות שפותחו עבור הקונספט החדש.

" מטוס הסופר ג'מבו  A380 כבר מציע את מיטב הנוחות בהשוואה לכל מטוס אחר וה- A320 בקטגוריית צרי הגוף", הסביר  קיראן ראו. " Airspace הוא צעד נוסף קדימה המשקף את החלטתנו להביא את קידמת הטכנולוגיה לשני מטוסי רחבי הגוף שלנו הנמצאים בראש רשימת המכירות".

אלמנטים עיצובים ייחודיים נמצאים בתא הנוסעים לצד מושבים רחבים, תאי אחסון גדולים, חדרי שירותים מרווחים המותאמים לכניסת כסא נכים  ומאובזרים במשטחים אנטי בקטריאליים. כמו כן, מרחב גדול בין המושבים.

מאפיינים נוספים כוללים שטחים גדולים במיוחד בכניסה למטוס, תאורת LED מתקדמת המחליפה צבעים בהתאם למצב יום או לילה ואפשרות להוסיף מושבים על פי דרישת הלקוחות.

 

 

Exit mobile version