Site icon IAS

איזי ג'ט: תוצאות עסקיות לרבעון הראשון

איזי ג'ט ממשיכה לממש את האסטרטגיה שלה, ומדווחת על תוצאות הרבעון הראשון (עד ה-31 בדצמבר 2016), התואמות את הציפיות המוקדמות.

איזי גט, חברת הלואו קוסט הבריטית, מדווחת על גידול של 8.2% במספר הנוסעים שטסו עם החברה – 17.4 מיליון נוסעים ברבעון הראשון. נתון זה מתווסף לגידול של 8.6% בקיבולת, המסתכם ב- 19.3 מיליון מושבים מוצעים וירידה במקדם תפוסה של 0.3% לרמה של 90%.

ההכנסה הכוללת לרבעון גדלה ב- 7.2% ל- 997 מיליון ליש"ט, המשקפת את הגידול במספר הנוסעים לתקופה הנסקרת. ההכנסה הכוללת למושב ירדה ב- 8.2% לפי שער מטבע קבוע ל- 51.64 ליש"ט למושב.

ההכנסה למושב עלתה במקצת על הציפיות בזכות מובילות בשווקים בהם היא פועלת, המחירים התחרותיים אותם היא מציעה וגמישות בביקושים. כל זאת על אף הגידול בהיצע השירותים של המתחרים ופיגוע הטרור בשוק חג המולד בברלין, שנתן את אותותיו.

הכנסות שאינן ממושב, המשיכו לגדול (+19%) בזכות שיפור בהיצע ומגוון המוצרים בטיסה והסכמים אטרקטיביים עם שותפים עסקיים.

מנכ"לית איזי ג'ט, קרולין מקול, אמרה:

"איזי ג'ט מציגה רבעון יציב עם הכנסות, הוצאות ומספר נוסעים בהתאם לציפיות. זאת למרות סביבה תפעולית ופיננסית  מאתגרת.

"הביקושים מצד הלקוחות נשארו חזקים עם גידול של 8.2% במספר הנוסעים, גידול של 7.2 בהכנסות וירידה בעלות ההוצאות למושב, בלמעלה מ 2% לפי שער מטבע קבוע. ההשפעה המשולבת של חולשת הליש"ט ומחירי הדלק, הייתה ב- 35 מ' ליש"ט גרועה מהציפיות, אולם איזי ג'ט הראתה שיפור בירידה בהוצאות בתחומים בהם יש לחברה יותר שליטה כמו הנדסה, תחזוקה, נמלי תעופה שאינם מפוקחים ותקורה.

"איזי ג'ט ממשיכה לצמוח בשווקים מרכזיים עם גידול בתפוסה של עד 9%. המיקוד שלנו הוא בהשקעה שתספק צמיחה קבועה וגידול ברווחיות על ידי חיזוק מעמדנו בנמלי התעופה הגדולים והפופולריים ביותר באירופה.

ההכנסות למושב ממשיכות להשתפר מדי שנה, נתמכות בביקושים גמישים לאורך כל השווקים בהם החברה פועלת. גם ההזמנות העתידיות גדולות יותר בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד".

Exit mobile version