Site icon IAS

איזי ג'ט: תוצאות עסקיות למחצית הראשונה של 2016

איזי ג'ט פרסמה את תוצאותיה העסקיות  לששת החודשים הראשונים של 2016, המסתיימים ב-31 במרץ. המודל העסקי האיתן של החברה הניב ביצועים חזקים ודיווידנדים מוגדלים.

ביצועים איתנים:

* איזי ג'ט הציגה ביצועים איתנים, שעמדו בציפיות.

* סך הכנסות החברה עלה ל-1,771 מיליון ליש"ט. כמות הנוסעים עלתה ל-31 מיליון, אודות לגידול מושכל בקיבולת לצד מקדם תפוסה (load factor) יציב.

הקפדה על בקרת עלויות:

* רווחי החברה (לפני מס) שמרו על היקפם אודות לבקרת עלויות מקיפה.

* מחיר היעד לנוסע, לא כולל עלויות דלק, מתוכן להישאר יציב בשערי המטבע הנוכחיים, משנת המס 2015 ועד 2019, בהילקח בחשבון רמה נורמאלית של שיבושים. 

מנכ"לית איזי ג'ט, קרולין מקול"איזי ג'ט הציגה ביצועים פיננסיים איתנים במהלך המחצית הראשונה של השנה, למרות אירועים חיצוניים ידועים היטב. הביקוש מצד הלקוחות היה חזק, כאשר תיירות הקיץ בבריטניה סיפקה התחלה חזקה למחצית ועונת הסקי החזקה אי פעם באיזי ג'ט סייעה לספק כמות נוסעים והכנסות גדולות יותר במהלך המחצית הראשונה.

"הנוסעים נהנו ממחירי כרטיסים נמוכים יותר, אשר ירדו ב-6 אחוזים בהשוואה לאשתקד. זו השנה השנייה ברציפות בה מחירי הכרטיסים יורדים, היות והירידה במחירי הדלק מתורגמת מיידית להוזלה עבור הנוסעים. בקרת העלויות המתמדת שמבצעת החברה, סייעה לשמור על הרווחים.

"ביצועים עסקיים אלה הינם דוגמא ברורה לחוזקה של איזי ג'ט, כבעלת רשת היעדים המובילה באירופה, לצד שירות ידידותי, מחירים נמוכים ומובילות דיגיטלית.

"אנחנו בטוחים כי במהלך השנה נגדיל את מספר הנוסעים, את ההכנסות ואת רווחי החברה. כתוצאה מהמאזנים של החברה וביטחונה של מועצת המנהלים בהצלחה העתידית, יחס תשלום הדיווידנד יגדל ברבע, ל-50 אחוזים, בכפוף לאישור האסיפה הכללית השנתית".

 

Exit mobile version