Site icon IAS

איזי ג'ט פותחת את מכירת הכרטיסים לאביב 2024

מטוס איזי ג'ט. צילום יח"ץ

איזי ג'ט, חברת התעופה המובילה באירופה, הכריזה על תחילת מכירת הכרטיסים לאביב 2024, כלומר 100,000 טיסות בין ה-24 במרץ ל-2 ביוני 2024, זמינות כעת להזמנה.

בנוסף, חברת התעופה גם מאריכה כעת את תוקף כל השוברים שהונפקו לאורך מגיפת הקורונה. לקוחות שטיסתם בוטלה ובחרו לקבל שובר במקום החזר כספי – תוקפו יוארך אוטומטית מה-31 ביולי 2023 ל-31 בינואר 2024. הדבר יאפשר ללקוחות מחזיקי השוברים יותר אפשרויות בחירה.

הארכות השוברים יבוצעו במהלך השבועות הקרובים והלקוחות יקבלו הודעה ישירות לאחר שתוקף השובר שלהם הוארך. השוברים מאפשרים הזמנת טיסות לכל יעד אליו טסה החברה.

אלי גייוורד, מנהלת אזור בריטניה באיזי ג'ט אמרה: "אנו שמחים לפתוח היום את מכירת הכרטיסים לאביב 2024, כדי שלקוחות יוכלו להזמין כרטיסים מוקדם וליהנות מתעריפים משתלמים. אנו שמחים גם לבשר על הארכת תוקף השוברים שניתנו בתקופת הקורונה ולאפשר יותר זמן לאלה שטרם מימשו אותם לבחור את חופשתם. עם לוח הזמנים שלנו הזמין כעת להזמנות עד 2 ביוני 2024, הלקוחות שלנו יכולים לבחור מתוך מגוון ללא תחרות של כמעט 1000 מסלולים ליותר מ-150 שדות תעופה ב-35 מדינות ברחבי אירופה, צפון אפריקה והמזרח התיכון."

במהלך המגיפה סיפקה איזי ג'ט ללקוחות בטיסות שבוטלו אפשרויות לקבל החזר כספי, העברה לטיסה חלופית ללא תשלום או קבלת שובר. חברת התעופה המשיכה להאריך את תוקף השוברים הללו כדי לספק ללקוחות הזדמנות נוספת לממש אותם והמשיכה ליצור קשר ישירות עם הלקוחות כדי להזכיר להם את השוברים שברשותם. לקוחות יכולים גם לבדוק את תאריך תפוגת השוברים  ב-easyJet.com.

Exit mobile version