Site icon IAS

איזי ג’ט משיקה עוקב טיסות לנוסעים

נוסעי איזי ג’ט, רשת התחבורה מס' 1 באירופה, יוכלו מעתה לצפות בעדכונים בזמן אמת אודות טיסותיהם באמצעות עוקב הטיסות הזמין באתר איזי ג'ט ובאפליקציה איזי ג'ט בטלפון הנייד. 

 

עוקב הטיסות מאפשר ללקוחות הטסים לחופשת קיץ או לנסיעת עסקים להיות נגישים למידע חי אודות טיסותיהם עד 48 שעות לפני ההמראה ועד לנחיתה בשדה התעופה. עוקב הטיסות מספק לנוסעי איזי ג'ט מידע ישירות ממרכז הבקרה המבצעי של החברה הנמצא בשדה התעופה לוטון-לונדון.

 

איזי ג'ט החלה את הניסוי בעוקב הטיסות בפברואר 2013, ומאז קרוב ל- 3.5 מיליון נוסעים עשו בו שימוש כדי לקבל מידע על טיסותיהם.

 

מנהל השיווק של איזי ג'ט, פיטר דאפי: "עוקב הטיסות הוא כלי חדשני בעולם התעופה והוא זמין עכשיו לכל נוסעי איזי ג'ט דרך האתר שלנו ובאפליקציית איזי ג'ט בטלפון הנייד. הוא מאפשר ללקוחות ויקיריהם לבדוק את מצב הטיסה בכל זמן נתון ובכל מזג אוויר.  

 

"במהלך שיא עונת הקיץ, עוקב הטיסות של איזי ג'ט יעקוב אחרי 214 מטוסי איזי ג'ט, שישאו מאות אלפי נוסעים ברחבי אירופה, המזרח התיכון, צפון אפריקה ורוסיה.

 

"בעוד שאיזי ג'ט היא אחת מחברות התעופה האירופאיות המובילות בדיוק בזמנים, אנו יודעים שבמקרים לא שגרתיים בהם הטיסה נדחית עדכון הנוסעים שלנו הוא הכרחי. כעת לקוחות איזי ג'ט יוכלו לקבל עדכונים חיים ישירות ממרכז הבקרה שלנו, ובהם פירוט על הפעולות המתבצעות כדי להבטיח את המשך המסע שלהם בבטיחות ובמהירות האפשרית.

 

"עוקב הטיסות כבר הוכח כפופולארי ביותר בקרב לקוחותינו, ובתוך 5 חודשים בלבד השיג 5 מיליון כניסות מכ- 3.5 מיליון משתמשים. כעת אנחנו שמחים להציע את עוקב הטיסות לכל נוסעי איזי ג'ט ברחבי אירופה, דרך האתר שלנו, הטלפונים הניידים והאפליקציה זוכת התארים שלנו", אמר דאפי. 

 

עוקב הטיסות זמין כעת באפליקציית איזי ג'ט, שמאפשרת גם להוריד את אישור העלייה למטוס ישירות לטלפונים הניידים. האפליקציה זוכת הפרסים זכתה ללמעלה מ- 5.4 מיליון הורדות. למעלה מ- 100,000 אישורי עלייה למטוס הורדו לטלפונים הניידים מאז מאי 2013 באמצעות האפליקציה. האפליקציה של איזי ג'ט זמינה להורדה ללא תשלום גם ב-

.www.easyjet.com/mobile.

Exit mobile version