Site icon IAS

איזי ג'ט משיקה אפליקציה לשעון של אפל

איזי ג'ט משיקה אפליקציה לשעון של אפל. בנוסף ליכולת הדיוק המרבי שלו, השעון החכם של אפל תוכנן על מנת לאפשר קבלת הודעות מותאמות אישית, מתוך אמונה כי אחד ההיבטים המלהיבים ביותר של הטכנולוגיה הלבישה הינה היכולה שלה לתת למשתמשים מידע רלוונטי בדרך קלה ונגישה יותר.

 

השעון החכם יתממשק בקלות לאפליקציית איזי ג'ט על מנת לספק את המידע החיוני לנוסע אודות הטיסה, באופן מותאם אישי ובזמן אמת. אחד היתרונות הבולטים הוא ה-PASSBOOK – כרטיס עלייה למטוס, אשר יאפשר מעבר נוח ומהיר יותר דרך נמל התעופה ויהיה זמין בחמש שפות מיום ההשקה.

 

GLANCES, תכונה מרכזית נוספת בשעון החכם של אפל, תאפשר לשעון להודיע ולתזכר את הנוסע באשר לנקודות מפתח בנסיעה שלו: מידע טרום טיסה, פרטי צ'ק-אין, מידע אודות שער החליפין העדכני של המטבע המקומי, מזג האוויר ביעד ועדכון בזמן אמת אודות מצב הטיסה – בהתבסס על הצלחת כלי מעקב הטיסה הפופולארי של איזי ג'ט (Flight Tracker). האפליקצייה אף תראה לנוסע מתי עליו לעלות לטיסה, באמצעות פונקציית ספירה לאחור. ההודעות האלה יישלחו לשעון החכם, שיתריע על קבלתן באמצעות רטט קל.

 

הנוסעים יוכלו גם לצייץ ולהעלות פוסטים לרשת הפייסבוק בשלבים שונים בנסיעה באמצעות השעון החכם. המידע יכלול ספירה לאחור עד ההמראה, כמו גם מזג האוויר השורר ביעד.

 

ג'יימס מילט, ראש מחלקת דיגיטל באיזי ג'ט: "נוסעי איזי ג'ט ממשיכים לראות את היתרון שבשימוש באפליקציה שלנו, על מנת להפוך את הנסיעה לקלה ומהנה יותר ואנו בטוחים כי רבים מהם יאמצו בהקדם את השעון החכם של אפל.

 

"אנחנו מחפשים בכל עת דרכים לשפר את חוויית הטיסה של הנוסעים שלנו ולספק מידע באמצעות הטכנולוגיה החדישה ביותר דוגמת השעון החכם של אפל. האפליקציה שלנו לשעון החכם של אפל הינה דוגמא נוספת לחדשנות המאפשרת להפוך את הנסיעה לקלה ונוחה עם איזי ג'ט".

 

האפליקציה של איזי ג'ט, אשר עברה עד כה את 11 מיליון ההורדות, מאפשרת ללקוחות החברה, המשתמשים במערכות הפעלה IOS או אנדרואיד, לסרוק את פרטי הדרכון שלהם באמצעות המצלמה בטלפון החכם כדי לבצע צ'ק אין מהיר וקל יותר. האפליקציה זכתה בתואר "פתרון ההזמנות הטוב ביותר", בטקס פרסי השיווק של תעשיית הנסיעות והתיירות, 2014 ומועמדת לפרס בכנס המובייל העולמי לשנת 2015.

 

איזי ג'ט, היא רשת התעופה האווירית הגדולה באירופה, בזכות נוכחותה ב-100 נתיבי האוויר המרכזיים וב-50 נמלי התעופה הגדולים ביותר ביבשת. למעלה מ-300 מיליון אירופאים חיים בטווח של שעה נסיעה מנמל תעופה בו פועלת איזי ג'ט. איזי ג'ט טסה בלמעלה מ- 750 נתיבי אוויר בין 130נמלי תעופה ב- 33 מדינות. הצי של איזי ג'ט מונה למעלה מ- 200 מטוסים.

Exit mobile version