Site icon IAS

איזי ג'ט מציגה את "אייר טיים"

איזי ג'ט, חברת התעופה המובילה באירופה, הודיעה היום כי תציע שירותי תוכן במהלך הטיסה, בשיתוף עם חברת Rakuten, המובילה בתחום שירותי אינטרנט וסחר האלקטרוני ו-Immfly, חברה המתמחה בפלטפורמות דיגיטליות מותאמות טיסה.

בעוד שחברות תעופה הציעו באופן מסורתי כאמצעי צפייה מסכים הממוקמים בגב המושב, 'אייר טיים' תאפשר ללקוחות איזי ג'ט לצפות במגוון רחב של תכנים המותאמים לטיסות קצרות, כסרטים ותוכניות טלוויזיה, תכניות ילדים, משחקי וספרים מוקלטים, כמו גם מידע אודות טיסות איזי ג'ט והכל בהתקנים שלהם: מחשבים ניידים, טאבלטים או סמארטפונים.  יתרה מכך, התוכן יוצע במגוון שפות לרבות אנגלית, גרמנית, צרפתית, ספרדית ואיטלקית והוא יכלול גם מדריכים בשפות שונות ושעשועים לפעוטות. 

הפורטל יהיה קל לשימוש והגישה אליו תהיה דרך הדפדפן של ההתקן, שיתחבר לרשת האלחוטית של המטוס, כשהמכשיר הוא במצב טיסה. על מנת להבטיח כי הצופים הצעירים לא ייחשפו לתוכן שאינו הולם את גילם, תוכן המיועד לקהל בוגר יותר יסומן בבירור והמשתמשים יחויבו לאשר את גילם על מנת לצפות בו, כנהוג בשירותי הזרמת תוכן.

'אייר טיים' יהיה זמין תחילה בחמישה מטוסי איזי ג'ט החל מסתיו זה, כאשר התוכנית היא להרחיב את השירות לכלל מטוסי החברה.

אנדרו מידלטון, מנהל תחום הכנסות העזר באיזי ג'ט: "אייר טיים" תאפשר לנו לראשונה להציע ללקוחותינו בידור במהלך הטיסה, בדרך זהה לזו בה הם צורכים תכנים בבית. אנו שמחים לעבוד עם שותפים חדשניים דוגמת Rakuten, שיסייע בידינו להציע תוכן יוצר עניין, ו-Immfly שיציע את פלטפורמת התוכן והשירותים, לרבות שירות לקוחות, שיבטיח שהצוות של איזי ג'ט ימשיך להעניק את שירותיו ברמה גבוהה של אדיבות ובטיחות'.

ספקית התוכן Rakuten תהיה נותנת החסות הרשמית של אייר טיים. זו פעם הראשונה בה ספקית וידאו על פי דרישה בעלת אחיזה בינלאומית, Rakuten TV, תציע שירותים בקווי תעופה פנים-אירופים. Rakuten היא גם שותפה עולמית בכירה של מועדון הכדורגל ברצלונה ושותפה בכירה בתחום החדשנות והתוכן הבידורי.

Exit mobile version