Site icon IAS

איזי ג'ט, מפרסמת את לוח זמני הטיסות לחורף 2024/25

מטוס איזי ג'ט. צילום יח"צ

איזי ג'ט (easyJet), מפרסמת היום את לוח זמני הטיסות לחורף 2024/25, עם למעלה מ-18 מיליון מושבים בלמעלה מ-100,000 טיסות בין ה-1 בדצמבר 2024 ל-2 במרץ 2025. הטיסות זמינות כרגע למכירה באתר החברה easyJet.com ובאפליקציה.

כאמור, לפי מודל הלואו-קוסט לפיו פועלת איזי ג'ט – ככל שההזמנה מוקדמת יותר כך המחיר נמוך יותר לכן משתלם להזמין כבר עכשיו טיסות לחורף 24-25. החל מה-25 במרץ איזי ג'ט תשוב להפעיל טיסות מישראל ליעדים:  לונדון (לוטון), אמסטרדם, ברלין, באזל, ז'נבה ומילאנו.

אלי גייוורד, מנהלת איזור בריטניה באיזי ג'ט אמרה: "אנו שמחים לפרסם היום את לוח הזמנים של טיסות החורף שלנו, כך שלקוחות יוכלו להזמין כבר עכשיו וליהנות מתעריפים משתלמים. איזי ג'ט מעמידה מיליוני מושבים למכירה עד ה-2 במרץ 2025 על פני למעלה מ-500 קווים מבריטניה ליותר מ-130 יעדים ברחבי אירופה ומחוצה לה".

אודות איזי ג'ט

איזי ג'ט מציעה שילוב ייחודי ומנצח של רשת יעדים המחברת בין שדות התעופה העיקריים באירופה, בתעריפי משתלמים ועם שירות ידידותי. איזי ג'ט טסה בקווים הפופולריים באירופה יותר מכל חברת תעופה אחרת והיא הטיסה 82 מיליון נוסעים בשנת 2023 – 11.3 מיליון מהם למטרת עסקים. לאיזי ג'ט מעל 300 מטוסים והיא טסה בכאלף נתיבים ל- 155 שדות תעופה ברחבי 35 מדינות. למעלה מ- 300 מיליון אירופאים חיים במרחק שעה נסיעה משדה תעופה שאיזי ג'ט פועלת בו.

איזי ג'ט תומכת במספר ארגוני צדקה מקומיים ויש לה גם שותפות ארגונית עם UNICEF שגייסה מעל 17 מיליון ליש"ט לילדים הפגיעים ביותר מאז הוקמה בשנת 2012.

חברת התעופה מתייחסת ברצינות רבה לנושא הקיימות והצטרפה למירוץ אפס פליטת פחמן (נט-זירו) שנתמך על ידי האו"ם מנובמבר 2021. איזי ג'ט פרסמה לאחרונה את מפת הדרכים שלה לאפס פליטת פחמן עד 2050, תוך התמקדות בטכנולוגיה חדשה ושאיפה אולטימטיבית להשיג פליטת פחמן אפסית בכל צי המטוסים שלה. איזי ג'ט עובדת בשיתוף פעולה עם חברות כמו איירבוס, רולס רוייס, GKN Aerospace,ו- Cranfield Aerospace להשגת היעדים שלה בתחום פליטת הפחמן. מפת הדרכים כוללת קומבינציה של חידוש צי המטוסים, יעילות תפעולית, מודרניזציה של המרחב האווירי, דלק תעופה בר קיימא וטכנולוגיה להסרת פחמן.  בנוסף, התוכנית כוללת יעד ביניים להפחתת פליטת הפחמן של 35% עד 2035.

מאז שנת 2000, על פני תקופה של 20 שנה, חברת התעופה כבר הפחיתה את פליטת הפחמן שלה לנוסע לק"מ בשליש באמצעות המשך חידוש צי, יעילות מבצעית ושאיפה למלא את כלל המושבים במטוסים שלה.

חדשנות היא ב-DNA של איזי ג'ט – מאז שהושקה לפני למעלה מ-25 שנה, איזי ג'ט שינתה את הדרך שבה אנשים טסים והיא ממשיכה להוביל את התעשייה בחידושים דיגיטליים, אינטרנטיים, הנדסיים ותפעוליים כדי להפוך את הטיסה לקלה ובמחיר משתלם עבור הנוסעים שלה.

בשנת 2023 נבחרה איזי ג'ט על ידי TIME כאחת החברות הטובות בעולם. ב 2024 נבחרה איזי ג'ט למובילה בגיוון (Diversity) על ידי הפייננשל טיימס.

בשגרה, איזי ג'ט מפעילה טיסות מישראל ליעדים: לונדון, אמסטרדם, מילאנו, פריז, בזל, ברלין, מנצ'סטר, ניס, ברלין וז'נבה.
החל מה-25 במרץ איזי ג'ט תשוב להפעיל טיסות מישראל ליעדים:  לונדון (לוטון), אמסטרדם, ברלין, באזל, ז'נבה ומילאנו.

Exit mobile version