Site icon IAS

איזי ג?ט, מעתה גם מלונדון גאטוויק לתל אביב

איזי ג'ט, חברת התעופה הגדולה בבריטניה ובנמל התעופה לונדון גאטוויק , חגגה אתמול, יום שלישי ה-1 באפריל, את טיסת הבכורה שלה לתל אביב .

 

עוגה בצורת פסלו של יעקב אגם 'אש ומים', המוצב בכיכר דיזנגוף בתל אביב קידמה את פני 140 הנוסעים בטיסת הבכורה ובקבוקי שמפניה. 

 

תל אביב הינה היעד ה- 108 במספר של איזי ג'ט מלונדון גאטוויק . הקו נחנך ימים ספורים לאחר שחברת התעופה השיקה מגוון קווי תעופה חדשים מנמל התעופה גאטוויק לבריסל, שארל דה גול בפריז, ניוקאסל ושטרסבורג.

 

מעל 340,000 נוסעים טסו לתל אביב עם איזי ג'ט בשנת 2013 מלונדון לוטון, מנצ'סטר, רומא, ז'נבה, באזל וברלין. איזי ג'ט הוסיפה לאחרונה טיסות מתל אביב לנמל התעופה מאלפנסה מילנו.

 

הטיסות החדשות מגאטוויק לונדון הושקו הודות להסכם "שמים פתוחים" שנחתם בשנה שעברה, שמטרתו לתגבר את קשרי התעופה עם ישראל. איזי ג'ט מצפה להטיס מעל לחצי מיליון נוסעים לתל אביב מדי שנה.

 

יו איטקן, המנהל המסחרי של איזי ג'ט בריטניה והמזה"ת אמר:

"איזי ג'ט מחויבת לחזק את הקשרים בין בריטניה, שאר מדינות אירופה וישראל. נמל תעופה שני בלונדון יסייע לנו בהשגת מטרה זו. איזי ג'ט היא חברת התעופה השנייה בגודלה מבין חברות התעופה הזרות הפועלות בישראל ואנו רואים גידול משמעותי מאז שהשקנו את טיסותינו לתל אביב ב-2009. תל אביב הינה יעד תיירותי מתפתח, שיכול להציע לא רק חופשה שקטה על חוף הים, אלא גם עיר מודרנית ותוססת, גדושה באוצרות תרבותיים והיסטוריים.עם מערך טיסות מקיף שיש לנו בגאטוויק, באפשרותנו להציע  יעדים רבים באירופה בפני הטסים לבריטניה".

 

גאי סטיפנסון, המנהל המסחרי הראשי של נמל התעופה גאטוויק לונדון, אמר:"אנו מקבלים בברכה את הקו החדש של איזי ג'ט מגאטוויק לתל אביב, המחזק את הקשרים שלנו מעבר לאירופה. גאטוויק ואיזי ג'ט יחד מספקים אפשרויות נוספות בפני הלקוחות הנוסעים למטרת עסקים וליעדי חופשה מלהיבים, בשירות איכותי ועם תעריפים ברי השגה".

 

המחירים בקו ת"א – לונדון גאטוויק:

 

ת"א – גאטוויק: 86 יורו

גאטוויק – ת"א: 90.5 יורו

המחירים המצוינים כוללים מסים.

Exit mobile version