Site icon IAS

איזי ג'ט מסכמת 6 שנות פעילות בישראל

ניל סלאבן, המנהל המסחרי  של איזי ג'ט האחראי על הקווים לישראל אמר אמש (ד') במפגש עיתונאים שנערך בתל אביב: "ברצוני לסכם שש שנות פעילות חיובית עבור חברת איזי ג'ט בישראל. התחלנו לפעול מלוטון לת"א לפני שש שנים ובמהירות הדרישה לטיסות עלתה והמושבים נמכרו בהצלחה . משם עברנו לערים אחרות בבריטניה ולשוויץ ( ג'נבה, באזל) ואז החלטנו להגביר את התדירויות ליעדים הקיימים (כיום 11 טיסות שבועיות ללוטון)".
 
"עם הסכם "שמים פתוחים" בשנת 2013 הוספנו יעדים וכעת אנו פועלים מ-26 בסיסים באירופה ו- 9 יעדים מישראל. אחרי אנגליה ושוויץ,השקנו את היעדים באיטליה, רומא ומילאנו וברלין בגרמניה ולבסוף רצינו מאוד את פריס , יעד עם פוטנציאל גדול במיוחד והצלחנו לאחר מלחמה ארוכה. נתחיל לפעול מתל אביב לפריז בסוף חודש מרץ 2015 ", הוסיף ניל סלאבן.

ניל סלאבן מציין שבחברת הלאו קוסט הבריטית, איזי ג'ט, מאוד מרוצים מהפעילות בישראל וגאים ממה שהצליחו לעשות בתקופה כה קצרה. לדעתו העתיד אף נראה טוב יותר.

"תל אביב הפכה ליעד מאוד חשוב ברשת קווי התעופה של איזי ג'ט.אני נמצא פה לא רק להציג את עצמי לעיתונאים אלא לדבר עם הרשויות במדינה (רשות שדות התעופה, משרד התחבורה והתיירות), השותפים שלנו להצלחה וליצור יחד דברים חשובים להמשך דרכנו . לגדול ולהגביר תדירויות וקיבולת ל-9 היעדים הקיימים ולחפש גם יעדים חדשים", מציין ניל.

לדברי ניל סלאבן, הדרך הקלה עבור חברת איזי ג'ט היא לפעול לבסיסים הקיימים כבר באירופה, 26 במספר, כלומר, נותרו עוד 17 יעדים אליהם ניתן לטוס בנוסף לתשעה הקיימים.
 
לשאלה בדבר אפשרות להפעיל טיסות מתל אביב לליסבון והמבורג אמר ניל שהדברים נבדקים ומתקיימות אף שיחות עם נציגי נמלי התעופה המקומיים. כאמור, היעד הגדול ביותר של החברה מישראל הוא לונדון לוטון (11 טיסות שבועיות). " היתרון הגדול של איזי ג'ט הוא כמובן מחיר הטיסה. היעד של לונדון היה קיים גם לפני שהגענו אבל כיום ניתן ליהנות מלונדון גם מספר פעמים בשנה", מציין המנהל המסחרי של איזי ג'ט.

לשאלתי האם נשקלת האפשרות להפעיל טיסות ליעדים ארוכי טווח ענה ניל שלחברת איזי ג'ט אין מטוסים רחבי גוף וזה גם סוד ההצלחה, להפעיל צוותים שמתאימים למספר קטן של סוגי מטוסים מבלי להוסיף כוח אדם וצוותים שמייקרים את העלויות. "אם היית אחד מבעלי המניות של איזי ג'ט האם היית משנה את דרך העבודה ? איזי ג'ט פועלת כבר 20 שנה בהצלחה ואין בכוונתנו לשנות את הדרך", מסיים ניל סלאבן.

Exit mobile version