Site icon IAS

איזי ג'ט: מילאנו, השער לעולם

איזי ג'ט הודיעה על הרחבת שירות  Worldwide by easyJet המאפשר חיבור טיסות איזי ג'ט עם טיסות אחרות ליעדים מרוחקים, בנמל התעופה מלפנסה שבמילאנו. המשמעות היא שיחד עם החיבורים הקיימים המוצעים דרך נמל התעופה גטוויק שבלונדון, שליש מטיסות החברה – ולמעלה מ 24 מיליון לקוחות איזי ג'ט – יוכלו להתחבר לטיסות המשך של חברות אחרות המציעות טיסות לטווחים ארוכים, כמו גם לטיסות נוספות של איזי ג'ט, והכל בהזמנה אחת.

Worldwide by EasyJet הוא שירות ייחודי המוצע בפעם הראשונה על ידי חברת לואו קוסט אירופאית. השירות הושק בספטמבר 2017, ומאפשר ללקוחות לחבר את טיסות איזי ג'ט עם טיסות לטווחים ארוכים המוצעות בנמל התעופה גטוויק שבלונדון על ידי חברות שותפות כמו WestJet ו Norwegian.

מעתה יוכלו לקוחות איזי ג'ט להתחבר בקלות דרך נמל התעופה מלפנסה מטיסת איזי ג'ט לטיסה עם Norwegen, עם Neos או טיסה אחרת של איזי ג'ט, והכל דרך השירות בשדה התעופה מלפנסה ViaMilano.

הטכנולוגיה שעומדת בבסיס האפשרות להציע טיסות המשך פותחה על ידי חברת Dohop ובזכותה ניתן להזמין טיסות המשך ישירות מהאתר easyJet.com.

איזי ג'ט תצרף חברות תעופה נוספות ל Worldwide by easyJet, בתחילת שנת 2018, כשנכון להיום היא במגעים מתקדמים עם חברות תעופה מהמזרח התיכון, הרחוק ואחרות. איזי ג'ט מתכננת להרחיב את השירות לנמלי תעופה אחרים בהם היא פועלת באירופה.

שירות Worldwide by easyJet לא ישפיע על הדיוק המבצעי בטיסות החברה, ניצול נכסיה הקיימים או המודל התפעולי שלה. החברה לא תעכב טיסות לטובת נוסעים בטיסות המשך. שירות Worldwide by EasyJet יתאפשר רק במקרים של מינימום שעתיים וחצי בין הטיסה הנכנסת לטיסת ההמשך, כך שללקוחות יהיה די והותר זמן להחליף טיסה ו/או טרמינל. במידה והנוסע החמיץ את טיסת ההמשך, הוא יועבר לטיסה הזמינה הבאה.

סופי דקרס, מנהלת אזור בריטניה וישראל באיזי ג'ט אמרה:  "אנו מרחיבים את רשת Worldwide by EasyJet ומציעים טיסות המשך נוספות באחד הבסיסים הגדולים שלנו, נמל התעופה מלפנסה שבמילאנו, יחד עם השותפים Neos ו- Norwegen. בכך אנו מגיעים לנתח שוק משמעותי של לקוחות ברחבי אירופה, מבלי להתפשר על המודל התפעולי שלנו ועל הדיוק המבצעי.

"אנו נמשיך להתמקד במציאת שותפים חדשים בקרב חברות התעופה ולהוסיף חיבוריות לנמלי התעופה הגדולים בהם אנו פועלים. בין נמלי תעופה אלה טסים מדי שנה מיליוני נוסעים שמסעם מתחיל ומסתיים באירופה". 

אודות איזי ג'ט

איזי ג'ט מטיסה למעלה מ- 80 מיליון נוסעים מדי שנה כש- 12 מיליון מהם טסים למטרות עסקים. לחברה צי של למעלה מ- 280 מטוסים הטסים בלמעלה מ- 880 נתיבים בין 140 נמלי תעופה ב- 31 מדינות. למעלה מ- 300 מיליון אירופאים גרים בטווח של שעה נסיעה מנמל תעופה אליו מפעילה החברה טיסות.

החברה, שפועלת מישראל מנובמבר 2009, מפעילה קווים בין תל אביב ל- 15 יעדים באירופה: לונדון (לוטון), לונדון (גאטוויק), מנצ'סטר, בזל, ז'נבה, ברלין (שונפלד), ברלין (טגל), פריס, אמסטרדם, מילאנו, ונציה, נאפולי, בורדו, ליון וניס.

איזי ג'ט תומכת במספר עמותות מקומיות ויש לה שותפות תאגידית עם יוניצ"ף (קרן החירום הבינלאומית למען ילדים של האומות המאוחדות), אשר גייסה מעל ל-8 מיליון ליש"ט למען הילדים הפגיעים ביותר, מאז נוסדה ב-2012.

 איזי ג'ט רואה חשיבות רבה בשמירה על הסביבה. החברה משקיעה בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, דואגת ליעילות תפעולית מרבית ורוב המושבים במטוסיה מלאים.

 

Exit mobile version