Site icon IAS

איזי ג'ט מדווחת על עליה של 41% ברווח השנתי לפני מס

איזי ג'ט החלה להפעיל טיסות מנמל התעופה טגל ברלין. צילום. יחסי ציבור

איזי ג'ט. תגדיל את מספר הטיסות השבועיות ל-70. צילום יח"צ

מעיקרי הדו"ח שמפרסמת חברת טיסות הלואו-קוסט הבריטית איזי ג'ט עולה כי הרווח לפני מס עומד על 578 מיליון ליש"ט, גידול של 170 מיליון ליש"ט או 41.4%. הגידול ברווחים למושב עומד על 28.7% שמייצג 6.07 ליש"ט למושב

החברה הטיסה בשנה המסתיימת ב-30 בספטמבר 2018 מספר שיא של נוסעים – 88.5 מיליון, המהווה עלייה של 10.2%. כמו כן הציגה גם שיא בתפוסה עם 92.9% לעומת 92.6% ב-2017, תוצאה ישירה של היצע השירותים לנוסע ומיקוד באסטרטגיה של איזי ג'ט בנמלי התעופה המרכזיים, שכלל התרחבות בנמל התעופה טגל בברלין, ופעילות בשבעה נמלי תעופה חדשים. לכך יש להוסיף את קריסתה של מונרך בתחילת השנה.

עוד הציגה ביצועי שוק מובילים עם הכנסות של 5,898 מיליון ליש"ט, גידול של 16.8% וגידול בהכנסה פר מושב של 6.4% ל- 61.94 ליש"ט; עלות למושב בניכוי דלק, עלתה ב-5.3% ל-43.43 ליש"ט, בעיקר עקב ההתרחבות בטגל, רמה גבוהה של שיבושים ועלויות גבוהות של אנשי צוות.

לפי החברה, יישום תוכנית ההתייעלות חסכה 107 מיליון ליש"ט (לעומת 85 מיליון ליש"ט ב-2017) ויצרה מינוף של צמיחה. הרווח המדווח לפני מס גדל ל-445 מיליון ליש"ט (לעומת 385 מיליון ליש"ט ב 2017).

יוהאן לנדגרן מנכ"ל איזי גט החדש מציג תוצאות. צילום יח"צ

המותג בברלין טגל מתחזק

לאור התוצאות ובכפוף לאישור בעלי המניות, יומלץ להעניק דיבידנד של 58.6 פני למניה (לעומת 40.9 פני -2017) – המהווה גידול של 43%.

בהתייחסו לתוצאות, אמר מנכ"ל איזי ג'ט, יוהאן לנדגרן: "איזי ג'ט הראתה ביצועים נהדרים במהלך השנה. הרווח לפני מס גדל ב-41%, ושוב הצלחנו להגיע למספר שיא של נוסעים, עם מקדם תפוסה הגבוה ביותר אי פעם. הפעילות בנמל התעופה טגל מתקדמת יפה מאוד והיא חיזקה מאוד את המותג שלנו בברלין. ההצלחה הפיננסית ונאמנות לקוחותינו מלמדים על עמידות החברה, כוחה העסקי והחוויה הייחודית שהיא מעניקה ללקוחותיה".

עוד אמר: "האסטרטגיה שלנו ממשיכה להבטיח מוכנות טובה לעתיד. ביצענו התקדמות ניכרת ביוזמות חדשות כמו חופשות, עסקים ונאמנות לקוחות, אשר יאפשרו לנו לגדול ברווחיות. בעוד שאירועים ומקרים בלתי צפויים ממשיכים להוות אתגר משמעותי עבור התעשייה, אנו משקיעים בביסוס חוסנה וגמישותה של החברה, כדי לסייע בהפחתת ההשפעות של אלה על לקוחותינו.

"צפי ההזמנות מבטיח כש-50% מהמושבים נמכרו כבר במחצית הראשונה של השנה, בדומה לשנה הקודמת. אנו בטוחים במיצוב שלנו ומתמקדים בתשואות עתידיות, תזרים מזומנים חיובי לאורך זמן ומיקסום הרווח למושב, תוך כדי שאנו ממשיכים לספק ערך ללקוחות ולבעלי המניות שלנו".

Exit mobile version