Site icon IAS

איזי ג'ט חוגגת יום הולדת 20

לכבוד יום הולדתה ה-20, שחל ב-10 בנובמבר, איזי ג'ט החליטה להפתיע 20 נוסעים, אשר יקנו כרטיסים בין יום שישי, ה-6 בנובמבר ויום שני, ה-9 בנובמבר באתר easyJet.com ותחזיר להם את עלות הכרטיס. הזוכים ייבחרו באופן אקראי ועד לארבע טיסות חזרה בהזמנה אחת יזוכו ישירות לכרטיס האשראי עימו שולמו הכרטיסים.

בנוסף, ב-10 בנובמבר, חברת התעופה תטמין כרטיסים כתומים בכיסים האחוריים של מושבי הנוסעים. הנוסעים המאושרים שימצאו כרטיס כתום יזכו במשקה או חטיף ללא תשלום ממזנון הטיסה. 20 זוכים מאושרים יזכו בחופשת סופשבוע זוגי של easyJet holidays.

מתן פרסים ללקוחות הינו פן אחד של מסע פרסום רחב היקף אשר הושק על ידי איזי ג'ט מוקדם יותר השנה, על מנת לציין את יום הולדתה ה-20 של חברת התעופה. תחת הסיסמא "איך טסו להן 20 שנה", מסע הפרסום מביא את סיפורה של איזי ג'ט במהלך 20 השנים האחרונות, ומזמין את הנוסעים לספר את חוויותיהם כדי שיהוו השראה לדור הבא של הנוסעים.

כחלק ממסע הפרסום, חברת התעופה גם שחררה את המודעה הראשונה שפורסמה אז במדיה החברתית. הפרסומת, באווירת רטרו, שודרה לראשונה בשנת 1995 והציעה טיסות במחיר 29.99 ליש"ט "שעולות בדיוק כמו זוג מכנסי ג'ינס". הטיסות של איזי ג'ט מתומחרות סביב רמה זו גם כיום.

מסע הפרסום, שעלותו 10 מיליוני ליש"ט, כולל טלוויזיה, שלטי חוצות, דיגיטל, דפוס, פרסומות מחוץ לבית  (OOH) וקולנוע ורשתות חברתיות, הושק ברחבי אירופה ב-18 בספטמבר באמצעות פייסבוק. תוך שימוש בהאשטאג TimeFlies#, מסע הפרסום החברתי הזמין את מי שטסו עם חברת התעופה מאז 1995, לשלוח את התמונות האהובות עליהם, אשר צולמו בנסיעותיהם ברחבי אירופה. צילומים אלה, של "דור האיזי ג'ט", שימשו ליצירת פסיפס שיקשט את אחד המטוסים וייחשף ביום הולדתה ה-20 של החברה. 

פיטר דאפי, המנהל המסחרי של קבוצת איזי ג'ט:

"בשנתנו העשרים, חשוב לנו לחגוג את הישגינו ואנו שמחים להפתיע חלק מהנוסעים שלנו, אשר שיחקו תפקיד חשוב במסע שלנו. ללא הנאמנות והתמיכה של הנוסעים שלנו, איזי ג'ט לא הייתה מגיעה להצלחה לה זכתה במהלך עשרים השנים האחרונות".

"מסע הפרסום בכללותו שם דגש על הדרך בה צמחנו והתפתחנו, שגם גרמה למהפכה בתחום התעופה. מסע הפרסום מביט לא רק על שני העשורים האחרונים, אלא גם מתכנן להוות השראה לדור איזי ג'ט הבא. אנו נלהבים במיוחד מפיתוחו של מסע פרסום אשר מאפשר למי שטסו איתנו להיות חלק מכך ולחלוק עימנו את הסיפורים שלהם".

 

Exit mobile version