Site icon IAS

איזי ג'ט ו- BCD Travel משתפות פעולה

איזי ג'ט  חתמה על הסכם עם BCD Travel שיאפשר לה להגדיל את היצע השירותים למגזר העסקי. ההסכם יאפשר לאיזי ג'ט גישה למאגר הלקוחות הענק של BCD Travel, המתמחה בניהול נסיעות למגזר העסקי, ול- BCD Travel להציע לקהל לקוחותיה את השירות של איזי ג'ט.

 

טובי ג'וזף, מנהל המכירות של איזי ג'ט אירופה אמר:

"אנו שמחים לחתום על הסכם שיתוף פעולה עם BCD Travel באירופה. זהו נדבך נוסף בפיתוחם של שירותי טיסה עבור קהיליית אנשי העסקים, מהלך שאנו שוקדים עליו רבות בשנתיים האחרונות. אנו מצפים לקבל בברכה בטיסות שלנו לקוחות נוספים מבין משתמשי BCD Travel.

 

"יש בהסכם כדי לחזק  את ההתחלה המצוינת של שנת 2014 עבור איזי ג'ט, זמן קצר לאחר שזכינו בתואר 'החברה הטובה ביותר לטיסות קצרות' בטקס פרסי תעשיית התעופה לעסקים 2014".

 

עם פעילות בלמעלה מ-97 מדינות ברחבי העולם, 11,000 עובדיה המסורים של BCD Travel, מסייעים לחברות להשיג יותר בכסף שהן משקיעות בסעיף הנסיעות. ערוץ המידע הנמצא בבעלות BCD Travel  ומאפשר להעניק מגוון שלם של פתרונות נסיעה עבור אנשי עסקים.

 

"אני שמחים להציע לנוסעים העסקיים שבין לקוחותינו את שירותי איזי ג'ט ולסייע לשותפתנו החדשה להגדיל את הערוצים דרכם נוסעים ומנהלי נסיעות יכולים להזמין את שירותיה", אומר תומאס סטוקל, סגן נשיא בכיר לענייני ספקים של BCD Travel לאזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

 

"אנו סבורים כי תחום הנסיעות לעסקים מהווה הזדמנות גדולה עבור חברת איזי ג'ט להגדיל את היקף פעילותה. איזי ג'ט מציעה תמורה מצוינת למחיר עבור חברות המחפשות אפשרויות לטיסות לואו-קוסט באירופה", הוסיף תומאס סטוקל.

 

בשנה שעברה איזי ג'ט השיקה את שירות "תעריף הכול כלול" עבור אנשי עסקים וסוכני נסיעות דרך מערכות ההפצה העולמיות, על מנת לאפשר ביצוע פעולות בשלב אחד בלבד, במהירות וביעילות. המחיר האטרקטיבי כולל בתוכו שירותים חשובים לנוסע העסקי, כמו בחירת מושב וכבודה.

איזי ג'ט מטיסה למעלה מ-61 מיליון נוסעים מדי שנה, מתוכם 10 מיליון טסים במסגרת עסקים. לחברה צי של 217 מטוסים, ההופך אותה לגדולה מסוגה בבריטניה. היא טסה ללמעלה מ-690 יעדים  ולותר מ-130 נמלי תעופה ב-34 מדינות.

Exit mobile version