Site icon IAS

איזיג'ט שלפה ארנב מהכובע

חברת התעופה איזיג'ט השיקה בפעם הראשונה קמפיין פרסום טלוויזיוני למחלקת העסקים שלה. יותר מחמישית מכלל  הנוסעים הטסים כיום באיזיג'ט מגיעים מהמגזר העסקי.

 

בקמפיין הטלוויזיוני הנקרא "Business Sense" מוצג סרטון מלווה בקולו של הקומיקאי הבריטי יו לורי ונועד להציג את יתרונות הטיסה באיזיג'ט עם דגש על דיוק מבצעי, בו החברה מצטיינת.

 

פיטר דאפי, מנהל מסחרי באיזיג'ט אמר כי זו הפעם הראשונה שהחברה מעלה קמפיין טלוויזיוני לנוסעים עסקיים המעיד על החשיבות הגדולה שחברת התעופה מייחסת לנושא."אנו יודעים שנוסעים עסקיים מעדיפים לטוס איזיג'ט בגלל תעריפי הכרטיסים הזולים והדיוק המבצעי, שני גורמים שימשיכו לשמר ולמשוך לקוחות עסקיים חדשים".

 

בסרטון נראה נמל תעופה עמוס  ונוסעים הרצים לתפוס את טיסותיהם. במהלך המהומה נשמע השיר "אני מאחר" (I’m late) זוג אוזניים גדולות ולבנות צצות מבעד לעיתון וארנב מביט בשעון הכיס וצועד בשלווה בדרכו לטיסה בידיעה ובביטחון שהוא עומד בלוח הזמנים.

 

הקמפיין החדש יוצג במהלך חודש ספטמבר ואוקטובר בבריטניה ובארצות נוספות כמו: צרפת, איטליה, שוויץ, גרמניה, הולנד ופורטוגל.

 

חברת איזיג'ט, היא אחת מחברות הלאו קוסט (טיסות מוזולות) הראשונות ששיווקה טיסותיה באמצעות מערכות הפצה גלובליות – GDS ,שהביא עבורה לפריצת דרך בשוק הנסיעות העסקיות.

 

https://www.youtube.com/watch?v=pDXx5JYWeDY

Exit mobile version