Site icon IAS

איורים מרהיבים על מטוס הדרימליינר חיפה של אל על

הצד של סן פרנסיסקו על מטוס אל על. צילום יוחאי מוסי

לרגל השקת הקווים החדשים של אל על לסן פרנסיסקו וללא וגאס, עוצב מטוס הדרימליינר "חיפה" עם איורים מרהיבים של היעדים החדשים.

האיורים – אשר עוצבו על ידי המאייר שי ודל והארט דירקטור אמיר אסייג – עוטפים כמחצית משטח גוף המטוס, כשצד אחד מוקדש לאיורים המזוהים עם העיר סן פרנסיסקו וההשני ללאס וגאס.

העיצוב המיוחד הותקן על ידי עובדי חטיבת תחזוקה והנדסה של אל על יחד עם צוות מומחה מחברת ADHETEC, שהגיע במיוחד מצרפת במסגרת הפרויקט הייחודי.

מטוס הדרימליינר בעיצוב המיוחד, הקרוי על שם העיר "חיפה" – שהיא עיר תאומה של סן פרנסיסקו – צפוי לבצע את טיסת הבכורה של החברה לסן פרנסיסקו ב-13/5/19 וחודש לאחר מכן את טיסת הבכורה ללאס וגאס.

הצד של לאס וגאס על מטוס אל על. צילום יוחאי מוסי

במאי שעבר הודיעה החברה כי היא דוחה את פתיחת הקו החדש לסן פרנסיסקו בכחצי שנה והוא יחל לפעול בחודש מאי 2019. ההחלטה נבעה מהאצת תהליך הוצאתם משירות של מטוסים ישנים, לרבות מטוס 767 אשר נפגע על הקרקע בנתב"ג בתחילת 2018.

כחלק ממגמת הרחבת רשת הנתיבים של אל על ובנוסף לסן פרנסיסקו ולאס וגאס, הכריזה השנה החברה על פתיחתם של שני קווים ישירים חדשים – אורלנדו, קו ישיר שיופעל במהלך יולי-אוגוסט ושיקגו המתוכנן להתחיל לפעול במרץ 2020. בסה"כ תציע אל על ללקוחותיה טיסות ל-9 יעדים ישירים בצפון אמריקה.

כתבה קודמת על סן פרנסיסקו: "בום" של בניית מלונות בעיר

Exit mobile version