Site icon IAS

איבריה משדרגת את טיסותיה מתל אביב

החל מחודש אפריל 2018 תכניס החברה לשימוש בקו מתל אביב- מדריד את מטוס האיירבוס A330-200 החדיש וכל טיסותיה מישראל יהיו בתצורת טיסות ארוכות טווח (Longhaul). במטוסים החדישים תוצע חוויה קולינרית כמיטב הסגנון הספרדי.

עד כה הפעילה החברה טיסות במטוסי צרי גוף ורק בכמה מימי השבוע הציעה מטוסים רחבי גוף, אך עתה החליטה החברה לשדרג את כל טיסותיה לתל אביב ולהבטיח רמת שירות בלתי מתפשרת וחוויית טיסה יוקרתית ונוחה במיוחד. בכך תהפוך איבריה לחברת התעופה האירופאית השנייה, אחרי בריטיש איירווייס, המפעילה את כל הטיסות מישראל ואליה במטוסים רחבי גוף.

חווית הטיסה במטוסי A330-200 הינה ייחודית ועומדת בסטנדרטים גבוהים ביותר. העיצוב המיוחד של המושבים במחלקת עסקים מאפשרת לכל כסא להפוך בקלות ובמהירות למיטה שטוחה לחלוטין באורך מלא של 2 מטרים. מערכת הבידור במטוס, היא מהתקדמות ביותר בעולם התעופה, וכוללת מסכי מגע גדולים במיוחד. מדובר במערכת הבידור מהמתקדמות ביותר בשוק, שבה ניתן לצפות בסרטים החדשים ביותר שיצאו למסכים, לצד, סרטים דוקומנטריים, סדרות טלוויזיה, משחקים אינטראקטיביים ומוזיקה שתתאים לכל טעם וגיל.

השדרוג יהיה כמובן גם במחלקת התיירים: המושבים הארוגונומטריים החדשים המותקנים במטוסים מאפשרים נוחות מרבית גם במחלקת התיירים.  גם במחלקה זו מותקנים מסכי מגע שבהם יכול כל נוסע לבחור לעצמו ממבחר הסרטים הענק המוצע בטיסות.

בכל אחד ממושבי המטוס מותקנים שקעי חשמל מתואמים ונקודות הטענה לרוב המכשירים האישיים, שמאפשרים לכל נוסע להתחבר עם המחשב האישי שלו.

במטוסים החדשים של איבריה בקו שבין תל אביב למדריד קיים חיבור לאינטרנט אלחוטי (WiFi) המאפשר לכל הנוסעים להתחבר עם המחשב האישי שלהם, עם הטאבלט או עם הסמארטפון, ולגלוש להנאתם במהלך הטיסה, לשלוח הודעות דוא"ל, ווטס אפ ועוד.

גם חווית הטיסה עצמה תהיה לנעימה יותר מעכשיו:  השירות יהיה זהה לשירות המוענק בכל אחת מטיסות ליעדים רחוקים ויכלול את מבחר המטעמים והמזון שהשפים של איבריה טורחים להכינו, בהשראת המטבח הספרדי המפורסם.

חברת התעופה איבריה היא אחת מחברות התעופה הגדולות בעולם:  החברה מפעילה טיסות  ל-127  יעדים ב-48  מדינות באירופה, צפון ודרום אמריקה, ואפריקה, המזרח התיכון ואסיה. יחד עם חברת הבת היא מפעילה כ-600  טיסות יומיות, המבוצעות בצי המונה כיום כ-135 מטוסים. איבריה היא החברה המובילה בטיסות טרנס אטלנטיות לאמריקה הלטינית והדרומית, והיא מאפשרת לנוסע הישראלי לצאת בטיסה מתל אביב למדריד, לנחות בטרמינל 4 הבינלאומי של מדריד ולהמשיך בטיסות המשך נוחות היוצאות מטרמינל זה לכל חמש היבשות.  בנמל התעופה של מדריד מציעה החברה חוויה מיוחדת לנוסעי מחלקת העסקים, בטרקלינים מפוארים. איבריה דורגה השנה כ"חברת התעופה הדייקנית ביותר בעולם" על ידי האתר הפופלרי  flightstatus.

איבריה חברה בברית התעופה "וואן וורלד" (One World), שהיא ברית התעופה המובילה בעולם שמפעילה יותר מ-14,000 טיסות יומיות לכ 1,000 יעדים ביותר מ150 מדינות.

טיסת איבריה IB3316 ממריאה מידי יום ממדריד  בשעה 16:15 ונוחתת בתל אביב בשעה 22:00. טיסת איבריה IB3317 ממריאה מידי יום מתל אביב בשעה 05:35 ומגיעה למדריד בשעה 10:00.

נוסעים המגיעים מתל אביב יוכלו להמשיך בטיסות המשך ל-29 היעדים  בתוך ספרד,  עם 20 טיסות יומיות כגון ברצלונה, בילבאו, אליקאנטה, מאלאגה, סביליה וגרנדה ועוד. כמו כן, איבריה טסה ל-59 ערים באירופה כגון ליסבון, פאקיס, רומא, ברלין, לונדון, בריסל וציריך.

איבריה מציעה גם  טיסות המשך לארה"ב:  ממדריד יוצאות טיסות לבוסטון, ניו יורק ,שיקאגו ולוס אנג'לס כמו גם ליעדים באמריקה הלטינית, כגון בואנוס איירס בארגנטינה, מקסיקו סיטי במקסיקו, מונטווידאו שבאורוגאיי, סנטיאגו דה צ׳ילה בצ׳ילה וסאו פאולו בברזיל.

 

Exit mobile version