Site icon IAS

איבריה מחדשת טיסותיה לפורטו ריקו

איבריה, חברת התעופה הלאומית של ספרד, תתגבר השנה את טיסותיה לסן חואן- שבפורטו ריקו. מ-26 במרס ל-26 באוקטובר תופעלנה 3 טיסות שבועיות והחל מ-4 ביוני ל-6 באוגוסט, בשיא העונה תופעלנה 5 טיסות שבועיות. סה"כ 62,208 מושבים זמינים וגידול של 24% בהשוואה לשנת 2017.

לקוחות החברה המגיעים למדריד ייהנו מטיסות המשך ל-23 ערים בספרד ו-30 באירופה ואפריקה. קמפיין משותף לקידום התיירות לאי הקריבי יפורסם ע"י חברת התעופה ולשכת התיירות של פורטו ריקו לכל יעדי הטיסה של איבריה.

מרקו סאסאביני (Marco Sansavini), סמנכ"ל השיווק של חברת התעופה ציין כי פורטו ריקו הוא אחד היעדים האיקוניים של איבריה עם פוטנציאל תיירותי עצום. "הגדלת התדירות מוכיחה את מחויבותנו לאי הקריבי שהתאושש במהירות מהפגיעה של ההוריקן מריה."

ריקרדו רוסלו (Ricardo Rossell?), מושל פורטו ריקו אמר: " ברצוננו להביע הכרת תודה לחברת התעופה על הגדלת התדירות והאמון בפורטו ריקו. זו העלייה הגדולה ביותר של קיבולת הנוסעים שנרשמה בעשור האחרון ע"י איבריה."

איבריה השיקה את הטיסות ממדריד לסן חואן ביולי 1949. בחודש מאי 2016 , לאחר הפסקה של 3 שנים, שבה להפעיל 3 טיסות שבועיות ישירות, במהלך תקופת הקיץ. בשנת 2017 נרשמה עלייה של כ-27% במספר הנוסעים שהטיסה איבריה לאי הקריבי. יעדים כמו רומא, לונדון, פריז, תל אביב, סנטיאגו דה קומפוסטלה, ליסבון, אסטוריאס וולנסיה היו יעדי המקור משם הגיעו מרבית הנוסעים דרך מדריד לפורטו ריקו.

איבריה העבירה לאחרונה 2,400 ק"ג של ציוד הומניטארי לאי כחלק מעזרה לתושבים המתאוששים מהנזקים שגרם ההוריקן.

אודות איבריה

חברת התעופה המובילה לאמריקה הלטינית. יחד עם חברת הבת איבריה אקספרס והשותף האזורי  Air Nostrum מפעילה כ-600 טיסות יומיות ל-124 יעדים ב-48 מדינות באירופה, אפריקה, אסיה והמזרח התיכון. צי מטוסיה מונה כ-135 מטוסים. איבריה חברה בברית התעופה. oneworld

 

Exit mobile version