Site icon IAS

איבריה: טרקלין פרימיום חדש בנמל התעופה של מדריד

טרקלין ולאסקז (Vel?zquez Lounge) במדריד עבר שדרוג מקיף וכולל כעת 2500 מ"ר של מתחם מעוצב עם תצפית מרהיבה על מסלולי ההמראה והנחיתה. "מעתה ואילך, לנוח, לעבוד, ליהנות מכיבוד או לחכות בשלווה לטיסה הבאה שלכם יש משמעות חדשה. ביצענו שדרוג רחב עם תשומת לב מרבית לנקודות עבודה, ארוחות ולחוויית טיסה המתחילה בנמל התעופה", אמר גבריאל פרדיגוארו (Gabriel Perdiguero), מנהל לקוחות ועסקים של איבריה.

הטרקלין, בבניין T4 הורחב ב-25% לגודל של 2500 מ"ר וכל השירותים שודרגו על מנת לענות על כל הצרכים של עד 500 נוסעים בכל פעם ועד ל-1200 נוסעים בכל יום. הטרקלין פתוח 24 שעות ביממה.

אזור עבודה נוח

הטרקלין החדש הוא מקום אידיאלי למעוניינים לעבוד בשעה שממתינים לטיסה הבאה. נקודות USB בכורסאות הישיבה ושולחנות האוכל מתאימים לכל המכשירים האלקטרוניים.

חוויות גסטרונומיות

באזור מזנון ההגשה העצמית יוצבו בקרוב טאבלטים כדי לספק את המידע העדכני על מזון ומשקאות יחד עם המלצות על התפריט היומי.

המסעדה הגדולה מגישה ארוחות המתאימות את עצמן לזמני הטיסות של היום והלילה. מגוון רחב של ארוחות בינלאומיות וספרדיות. ארוחות בריאות זמינות. 22 סוגי יינות, בירות וליקרים. פינת קפה ותה.

אזור מנוחה ומקלחות

אין דבר טוב ממקלחת ומנוחה בין טיסה לטיסה. לשם כך הטרקלין מצויד ב-6 תאי מקלחת מרווחים ומאובזרים. כורסאות נוחות מאפשרות להשתרע ולתפוס תנומה נאותה.

אזור ייחודי לילדים

ריהוט מותאם לילדים, משחקים וטלוויזיה.

אודות איבריה

חברת התעופה המובילה לאמריקה הלטינית. יחד עם חברת הבת איבריה אקספרס והשותף האזורי  Air Nostrum מפעילה כ-600 טיסות יומיות ל-124 יעדים ב-48 מדינות באירופה, אפריקה, אסיה והמזרח התיכון. צי מטוסיה מונה כ-135 מטוסים. איבריה חברה בברית התעופה oneworld.

Exit mobile version