Site icon IAS

איבריה חוגגת יום הולדת 90

מזל טוב! חברת התעופה הספרדית איבריה חוגגת החודש 90 שנים להיווסדה. לרגל האירוע תפיק החברה מהדורה מיוחדת של המגזין העסקי Excelente המופץ בטרקליני היוקרה ובמטוסיה. ב-28 לחודש נוסעי החברה יזכו לקבל את השי המיוחד שיהפוך לפריט אספנים.

העורך הראשי Jes?s Huarte מחברת Cedar ציין שזו זכות גדולה להפיק את המגזין ולפרסם את עבודתו של צ'מה מדוז (Chema Madoz ) – אומן שזכה בפרס הצילום הלאומי של ספרד בשנת 2000 וזוכה לשבחים בינלאומיים.

בנוסף לתעופה כמובן, עוסק המגזין גם באופנה, אומנות, סגנון חיים, שעונים, אוכל, מכוניות ויין. המנהל האומנותי של המגזין, נאצ'ו קאצ'רו (Nacho Cachero)  אמר, שעל מנת להשרות אווירה חגיגית הוזמנה הציירת מרינה גונזלס אמה (  Marina Gonz?lez Eme ) לתרום מכישוריה "ליצירה".

ראיון מיוחד מוקדש לנשיא ומנכ"ל החברה, לואיס גאלגו (Luis Gallego). חואן צ'ירקו (Juan Cierco) , מנהל יחסי הציבור בחברת איבריה אמר:" זה לא ראיון אופייני עם המנכ"ל לואיס גאלגו, אלא ראיון אישי מלווה באנקדוטות מילדותו על תפקידו בהווה."

כתבה מעמיקה נוספת עוסקת בהיסטוריה של חברת התעופה, בוחנת את ההווה ומביטה קדימה אל העתיד. כתבה אחרת בוחנת מקרוב את קמפיין הפרסום העכשווי, שנראה כיצירת אומנות. בנוסף, 90 שאלות ותשובות על איבריה בפרט ותעופה בכלל מאתגרות את נוסעיה.

איבריה, חברת התעופה המובילה בקווי התעופה מאירופה לאמריקה הלטינית, מפעילה טיסות ל-123 יעדים ב-48 מדינות באירופה, אמריקה, אפריקה, אסיה והמזרח התיכון. לחברה צי המונה 135 מטוסים והיא חברה בברית התעופה  Oneworld המפעילה למעלה מ-14 אלף טיסות יומיות לכ-1000 יעדים ב-150 מדינות.

Exit mobile version